Orbico preuzeo slovenskog distributera kozmetike Everet Grupu

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_125338148_cr.jpg

Najveći europski distributer Orbico, koji posluje u 19 zemalja, preuzeo je slovensku tvrtku Everet International, odnosno Everet grupu. Riječ je o drugom po veličini distributeru kozmetike u ovoj regiji.

Tvrtka Everet International ima sjedište u Sloveniji i ostvaruje godišnji prihod veći od 33 milijuna eura. Everet Grupa distribuira oko 130 robnih marki i posluje na 12 tržišta. Ima tvrtke u državama nastalim raspadom nekada zajedničke države te u Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Moldaviji i Albaniji.
 
Distribuira visokoselektivne kozmetičke i parfemske brendove iz grupacije L’Oréal Produits de Luxe te neke od najpoznatijih svjetskih brendova kao što su Calvin Klein, Cerruti, Azzara, Chloe, La Prairie, Sensai, Joop, Cartier, Collistar, Davidoff, Bvlgari.
 
- Preuzeli smo Everet grupu, jednog od najvećih distributera parfema i kozmetike u regiji. Radi se o drugoj po veličini distribucijskoj tvrtki kozmetičkih proizvoda na području gdje mi poslujemo. Po veličini su odmah iza nas. Sada nam predstoji preuzimanje poslovanja i spajanje s našim tvrtkama u zemljama u kojima je Everet grupa poslovala. Preuzimanjem smo dobili njihove brendove koje mi nismo distribuirali i svakako ćemo ostvariti sinergijske učinke. Distribucija je do sada bila usporedna, tako da smo se u nekim stvarima podudarali na tržištu, iako smo distribuirali različite brendove - ističe Branko Roglić.
 
Ističe da sada kreće konsolidacija Everet Grupe te spajanje u tvrtku Orbico Beauty, koja je dio Orbico grupe. Time će, kaže Roglić, udjel kozmetike u prihodima Orbica u ovoj godini premašiti 200 milijuna eura.
 
- Što se tiče poslovanja, u predstojećem razdoblju odvojit ćemo Orbico Beauty od Orbica - kaže Roglić. Orbico Beauty distribuira vodeće marke iz sektora selektivne kozmetike, i to pet skupina njih: prestižne, selektivne i lifestyle brendove, tzv. colour cosmetics i prirodnu kozmetiku.
 
Roglić je otkrio da je Orbico Beauty počeo otvarati vlastite maloprodajne objekte za kozmetiku. Već su otvoreni u Splitu, Rijeci i Beogradu, a sa širenjem nastavljaju u Zagrebu i Ljubljani.
 
Orbico je prošle godine u 19 zemalja uprihodio 1,8 milijardi eura. Ostvarili smo dobit veću od 20 milijuna eura. - Plan nam je ove godine uprihoditi dvije milijarde eura. U Poljskoj planiramo rast od 150 milijuna eura, u Rumunjskoj od stotinjak. Značajan rast očekujemo i u Ukrajini, gdje smo ušli prošle godine preuzimanjem jedne tvrtke. Rast ćemo ostvariti u svim zemljama, kao i profitabilnost. Očekujem da ćemo u ovoj godini imati dobit od oko 35 milijuna eura. Plan je da 2020. godine ostvarimo četiri milijarde prihoda, djelomice akvizicijama, djelomice organskim rastom, a djelomice izlaskom na nova tržišta, uglavnom ona zapadnoeuropskih zemalja - otkriva Roglić.
 
(Jutarnji list)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz