Orbico grupa širi se na zapad i do 2020. diže prihode na 4 milijarde eura

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_151698284_cr.jpg

Već odavno je Orbico prerastao regionalne granice i danas s punim pravom nosi naslov vodećeg europskog distributera. Posluje na 19 tržišta i tvrtka je u kontinuiranoj ekspanziji.

Orbico, kompanija u vlasništvu Branka Roglića, prerastao je u jednog od vodećih europskih distributera. Posljednjih godina intenzivno rastu, djelomično organski, a dijelom zbog internih sinergija spajanja s tvrtkama koje preuzimaju. Osim glavnog biznisa, Roglić sve više pomaže domaćim poljoprivrednicima, a u distribuciju uključuje i brojne hrvatske tvrtke.

Već odavno je Orbico prerastao regionalne granice i danas s punim pravom nosi naslov vodećeg europskog distributera. Posluje na 19 tržišta i tvrtka je u kontinuiranoj ekspanziji. 

Najveće tržište je Poljska, gdje Orbico danas djeluje kroz četiri vlastite tvrtke. Pored širenja operacija na poljskom tržištu, očekivan je rast i na ostalim tržištima, a dalje je u planu širenje i na zemlje zapada. Već su prisutni u Njemačkoj i Austriji, ali zasad samo na području kozmetike, gdje sigurno neće stati.

Za 2016. planiran je prihod od 1,8 milijardi eura, što je gotovo 50% više u usporedbi s prethodnom godinom. Do velikog skoka ove godine u usporedbi s prethodnom dolazi djelomično zbog preuzimanja poljske tvrtke Distribev, najvećeg poljskog distributera pića kojeg je Orbico preuzeo od Heinekena. Tom akvizicijom Orbicu se pridružilo i dodatnih 1200 zaposlenika, pa cijela Orbico grupa danas ima 4900 zaposlenih.

Cilj je do 2020. godine dostići četiri milijarde eura prihoda. Orbico svoj rast temelji isključivo na ulaganju iz vlastitog poslovanja pa je zaduženost tvrtke vrlo niska.

Orbico je već sada distributer brojnim hrvatskim tvrtkama na izvoznim tržištima.

Na svim tržištima na kojima radi Orbico nastoji izbalansirati rast prehrambenog i neprehrambenog segmenta i u tom smjeru tvrtka se razvija. Poslovanje prehrambenih divizija oslanja se na bazni posao distribucije Kellogg's asortimana u 15 zemalja, na što se dalje nadograđuju poslovni aranžmani s brojnim globalnim i regionalnim tvtkama.

Kroz projekt izvoza tvrtki iz regije preko vlastitih kanala, Orbico surađuje sa sve više hrvatskih tvrtki iz prehrambenog, ali i neprehrambenog sektora kao što su Podravka, Sardina Postira, Iločki podrumi, Trento, Pršut Voštane, Ivanićplast... Kontinuirano se otvaraju novi projekti, a širi se suradnja i s tvrtkama iz ostalih zemalja regije.

(Poslovni dnevnik)




 

Vijesti iz medija | Strana tržišta i prilike