Okusi iz muzeja maslinova ulja idu u cijeli svijet

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_115229260.jpg

Kuća istarskog maslinovog ulja, odnosno Museum Olei Histriae u Puli prvi je muzej posvećen maslinarstvu i maslinovom ulju u Hrvatskoj. Ove godine je bilo puno Francuza, a imali su goste i iz Singapura i Hong Konga.

Kuća istarskog maslinovog ulja, odnosno Museum Olei Histriae u Puli, projekt poduzetnice Lorene Boljunčić prvi je muzej posvećen maslinarstvu i maslinovom ulju u Hrvatskoj.

Ulaganja nakon otvorenja u svibnju 2017. godine nisu prestala, stoga je Lorena nakon prve turističke sezone u kojoj je muzej posjetilo više od 5000 gostiju iza 50 zemalja svijeta odlučila nabaviti nove eksponate i proširiti prodajni prostor. Sad osim ulja istarskih maslinara možete kupiti i ostale lokalno proizvedene proizvode - od tartufa, vina, rukotvorina od maslinova drveta do prirodne kozmetike i craft piva.

Na prostoru od gotovo 500 kvadratnih metara bivšem austrougarskom zdanju udahnut je novi život, a uz muzejski prostor Kuća istarskog maslinovog ulja ima i degustacijski i prodajni dio koji je ove sezone proširen. Lorena Boljunčić koja je idejna začetnica ovog muzeja u manje od godinu dana ostvarila je svoju želju i cilj te pokrenula muzej iz nule uloživši tad u projekt dva milijuna kuna. Kako kaže, da istarski maslinari nisu toliko uspješni te priznati i nagrađivani u svijetu, projekta ne bi ni bilo.

"Na jednom mjestu u gradu predstavljeno je sve što naši poljoprivrednici u istarskim selima rade. Proširili smo ponudu i police u prodajnom prostoru, sada nudimo proizvode od čak sto istarskih proizvođača. U prostoru imamo dvije nove replike mlina i tijesak za preradu maslina i nove etnografske detalje poput vage i kamenice", pohvalila se Boljunčić.  Ističe kako je ova turistička sezona bila bolja i od prošle, a dolaze joj turisti doslovno sa svih kontinenata. Ipak, najviše ih je s njemačkog govornog područja, a slijedi SAD.

"Ove godine je bilo puno i Francuza, a imali smo goste i iz Singapura i Hong Konga. Ušli smo u nekoliko turističkih vodiča čime smo dobili još gostiju, a i odlične ocjene na TripAdvisoru su svakako zaslužne za brojne posjete˝, kaže Boljunčić i napominje kako je najčešće riječ o individualnim, a ne grupnim posjetima muzeju. U muzeju se koristi audio sustav na 12 svjetskih jezika, a degustacije su vođene na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku.

Nakon obilaska muzejskog dijela posjetitelji mogu ići i na degustacije istarskih ulja, od kojih je svako ponosni vlasnik medalja i svjetskih priznanja. Za potrebe degustacija, Kuća istarskog maslinovog ulja ostvarila je suradnju s pekarom Brionka koja za njih radi peciva bez aditiva i dodatne soli kako bi što bolje išla uz maslinova ulja koja nude na degustaciji.

Boljunčić napominje kako u njihovu prodajnom dijelu nude i informacije o proizvođačima potičući time turiste da obiđu i njihove maslinike i upoznaju njihovu ponudu na licu mjesta kod samih proizvođača. "U prosincu će naš poznati akademski kipar Josip Diminić predstaviti svoju posvetu maslini koja će postati dijelom stalnog postava našeg muzeja", otkrila nam je Lorena Boljunčić.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz