NY Times piše o Istri, Time Out o Rijeci

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_157152221_cr.jpg

Istru možete promatrati kao mikrokozmos jugoistočnoeuropske povijesti 20. stoljeća, ali ona je istovremeno magično igralište 21. stoljeća, piše o Istri The New York Times. Time Out je engleski vodič kroz gradove koji prati 25 milijuna čitatelja, a ukupno na svim platformama doseže do 242 milijuna ljudi. Stoga je velika stvar kada takav jedan časopis piše o Rijeci.

“Istru možete promatrati kao mikrokozmos jugoistočnoeuropske povijesti 20. stoljeća, ali ona je istovremeno magično igralište 21. stoljeća za sve one koji vole sunce, drevne gradiće na brežuljcima, rimsku baštinu, vino, tartufe i vrhunsku gastronomiju”, piše o Istri The New York Times u zanimljivom putopisu pod nazivom 36 Hours in Istria.

Novinar David Farley predstavlja Istru kao odlično odredište za kratka, vikend putovanja. On je putovanje započeo u petak poslijepodne na Bujštini, a završio u nedjelju u Puli.

Razgledao je Arenu i rimske ostavštine, no većina putopisa fokusirana je na istarske delicije poput tartufa, istarskog suhija zbog čega tom kraju tepa da je “raj za ljubitelje hrane” i “raskošni poluotok” vrhunske gastronomije.

Gdje je sve Farley bio i što je radio pročitajte u članku.

Time Out je engleski vodič kroz gradove koji prati 25 milijuna čitatelja, a ukupno na svim platformama doseže do 242 milijuna ljudi.  Stoga je velika stvar kada takav jedan časopis piše o Rijeci.

Nedavno je pokrenuto riječko izdanje Time Outa koje na 106 bogato ilustriranih stranica predstavlja grad. Poseban naglasak stavljen je na titulu Europske prijestolnice kulture 2020, a prvi broj, među ostalim, piše o povijesti riječkog karnevala, lokalnim bendovima, brodu Galeb, neobičnim industrijskim lokacijama i brojnim drugim zanimljivostima, piše Novi list.

O Rijeci Time Out piše i online – ovdje je vodič gdje odsjesti i što raditi u gradu, a ovdje je nešto o povijesti.

Osim gradskih vodiča, grupacija Time Out izdaje i vodiče po zemljama, a Time Out Croatia već zauzima prvo mjesto kao najveći medij na engleskom jeziku u Hrvatskoj te list s najbrojnijom čitateljskom publikom u Velikoj Britaniji među listovima na engleskom jeziku koji izlaze u Hrvatskoj. Riječko se izdanje vodiča već nalazi u redovnoj prodaji na uobičajenim prodajnim mjestima i kioscima, a cijena mu je 50 kuna.

(Lider)





 

Pisane vijesti