Novi val širenja po SAD-u i razvojni uredi u Srbiji i Keniji

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_195790583_cr.jpg

Hrvatska IT tvrtka Serengeti, jedna od naših najvećih developerskih tvrtki, početkom studenog zaključila je ugovor s novim klijentom iz Kalifornije, čime kreću u dodatno širenje na američkom tržište. Do kraja ove godine novost je i da Serengeti planira u Srbiji i Keniji u 2020. pokrenuli dva nova razvojna centra.

Hrvatska IT tvrtka Serengeti, jedna od naših najvećih developerskih tvrtki, početkom studenog zaključila je ugovor s novim klijentom iz Kalifornije, čime kreću u dodatno širenje na američkom tržište. Prije toga su, navode, potpisali osam ugovora s novim klijentima u samo deset mjeseci ove godine, a sve to zahvaljujući svojemu Team Extension modelu rada.

Direktor tvrtke Goran Kalanj objasnio je da se radi o e-commerce platformi koja se bavi zdravstvenim uslugama, a sadržava i integrirano savjetovanje zainteresiranih oko najboljeg odabira zdravstvene skrbi.

“To podrazumijeva funkcionalnosti vezane uz B2C i back office; generiranje leadova, povezivanje s kontakt centrom, upravljanje sadržajem portala (content management), billing i naplata te analitiku i izvještavanje. Tvrtke koje su ranije bile skeptične prema remote načinu rada sada su uvidjele kako je to ozbiljan poslovni model koji ima više prednosti nego nedostataka”, rekao je Kalanj. Do kraja ove godine Serengeti planira zaposliti nove developere za različite tehnologije, a novost je i da su u Srbiji i Keniji u 2020. pokrenuli dva nova razvojna centra.

Kako su najavili, 2021. uz urede u Zagrebu, Varaždinu i Bjelovaru, planiraju otvoriti urede u Splitu i Rijeci. Od tzv. one-man-banda razvili su se iz startupa u tvrtku sa 150 zaposlenih. Lani su uprihodili oko 48 milijuna kuna, a ove očekuju rast prihoda od deset posto, kako je Kalanj rekao nedavno u intervjuu za Poslovni dnevnik.

Nedavno su potpisali ugovor sa zagrebačkim startupom Besplay Adria, čime su postali suvlasnici njihove aplikacije RedAI, rješenja umjetne inteligencije koje u nekoliko jednostavnih koraka analizira stanje police u maloprodajnim lancima. Serengeti ovo rješenje namjerava plasirati izvan Hrvatske i od njega napraviti uspješan izvozni proizvod, a imaju već dva velika klijenta iz područja FMCG-a; jedan iz pivarske, a drugi iz snack industrije.

Rade s različitim industrijama, a veliki dio je u financijskom sektoru; tako su u jednoj velikoj europskoj banci, za koju rade već nekoliko godina, preuzeli kompletni core banking, dok za jednu financijsku instituciju rade na migraciji iz monolitne u mikroservisnu arhitekturu. Započeli su nedavno i suradnju s američkom tvrtkom Tricentis koja je svjetski lider u automatskom testiranju softvera, a vrijednost Serengetija potvrdio je Clutch, platforma za rangiranje IT tvrtki, smjestivši Serengeti na listu vodećih B2B tvrtki u Hrvatskoj.

(Poslovni dnevnik)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz