Novi natječaj iz Vinske omotnice za promidžbu na trećim tržištima

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_71718745_cr.jpg

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj iz Vinske omotnice za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja. Rok za podnošenje prijava je 31. prosinca 2015. godine.

 
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj iz Vinske omotnice za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, a rok za podnošenje prijava je 31. prosinca.
 
Do sada je nakon pet natječaja za mjeru promidžbe ugovoreno 20 projekata s iznosom potpore od 6,4 milijuna kuna, priopćeno je iz Agencije. Novi je natječaj objavljen u Narodnim novinama (broj 131 od 2. prosinca).
 
Korisnici te mjere su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).
 
Potpore se mogu dobiti za aktivnosti kao što su objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet), ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja.
 
Razina potpore iznosi do 80 posto od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50 posto prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a 30 posto na sredstva državnog proračuna. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura.
 
(Hina)
 
 


Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz