Nova promotivna kampanja HTZ-a "Croatia-Winter Wonderland"

Slika /slike 1/Turizam/polarni advemt.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu zimsku kampanju "Croatia-Winter Wonderland", koja će se do 10. siječnja 2022. godine provoditi na tržištima Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Italije, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske i Norveške.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu zimsku kampanju "Croatia-Winter Wonderland", kojom do 10. siječnja 2022. na 14 stranih tržišta putem društvenih mreža promovira zimske ljepote hrvatskih odredišta i proizvode enogastronomije, kulture i wellnessa, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

Tu kampanju HTZ će provoditi na tržištima Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Italije, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske i Norveške, putem mreža Facebook, Instagram, Twitter, TikTok i Pinterest, uz korištenje oznaka #CroatiaWinterWonderland i #MagicalCroatia.

"Promotivne kampanje koje smo proveli u ovoj godini pozicionirale su Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju. Da smo u tome bili vrlo uspješni, potvrdila je i Europska putnička komisija (ETC), iz koje su istaknuli da je HTZ tijekom jesenskih kampanji bila najaktivnija europska turistička organizacija na portalu i društvenim mrežama "Visit Europe" i kao takva odličan primjer turističkim organizacijama drugih zemalja", naglasio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Objasnio je i da će se u zimskoj kampanji istaknuti i adventska ponuda koju su pripremile hrvatske destinacije, kao i promovirati tradicionalni recepti i običaji te najbolje lokacije za zimske fotografije. Od svega toga se, kao i od drugih kampanja, očekuje i realizacija određenog turističkog prometa do krjja ove godine i dalje.

Iz HTZ-a dodaju još i da će se u kampanji oznaka #MagicalCroatia prilagođavati i pojedinim destinacijama, koje će biti obuhvaćene promotivnim aktivnostima, pa pozivaju i destinacije i fanove da koriste oznake poput primjerice #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit i sl.

Sve prati i nagradna igra, koja će se provoditi na pojedinim tržištima i u sklopu koje će nagraditi najbolje fotografije zimskih ljepota hrvatskih destinacija te najbolji odgovori fanova na društvenim mrežama na nagradna pitanja.

Ako epidemiološki uvjeti u zemlji i na emitivnim tržištima budu dozvoljavali, u sklopu te kampanje predviđeno je i da strani influenceri posjete Rab, Nacionalni park Plitvička jezera, Zagreb, Dubrovnik i uživo vide zimske čarolije, najavljuju iz HTZ-a.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz