- Objavljeno: 06.05.2015.
"NATO - poslovna prilika" za hrvatske gospodarstvenike
Hrvatske tvrtke trebaju više pratiti i javljati se na natječaje koje raspisuje NATO, istaknuto je u utorak u Rijeci na prezentacija "NATO - poslovna prilika" o prilikama koje se domaćim gospodarstvenicima pružaju članstvom Hrvatske u NATO-u. O mogućnostima sudjelovanja hrvatskih tvrtaka raznih djelatnosti na natječajima i poslovima za NATO govorili su predstavnici Ministarstva gospodarstva i Hrvatske gospodarske komore (HGK) na sjednici Gospodarskog vijeća Županijske komore Rijeka, održanoj u kostrenskom Brodogradilištu Viktor Lenac.
Hrvatske tvrtke trebaju više pratiti i javljati se na natječaje koje raspisuje NATO, istaknuto je u utorak u Rijeci na prezentacija "NATO - poslovna prilika" o prilikama koje se domaćim gospodarstvenicima pružaju članstvom Hrvatske u NATO-u. O mogućnostima sudjelovanja hrvatskih tvrtaka raznih djelatnosti na natječajima i poslovima za NATO govorili su predstavnici Ministarstva gospodarstva i Hrvatske gospodarske komore (HGK) na sjednici Gospodarskog vijeća Županijske komore Rijeka, održanoj u kostrenskom Brodogradilištu Viktor Lenac.
Stipe Džapo iz HGK rekao je da je još premalo poznato da članstvo u NATO-u daje mogućnosti konkretnih poslovnih prilika putem javnih natječaja, ali i da su hrvatske tvrtke u tom dijelu dosta pasivne. Napominje kako nije riječ samo o natječajima NATO-a za nabavu za vojnu i obrambenu industriju, nego i o nabavi namještaja, automobila, opreme, usluga i raznih radova te da NATO, primjerice, može objaviti natječaj za opremanje jednog zapovjedništva, a u okviru njega i za posao opremanja sportske dvorane.
Tvrtke trebaju pratiti i javljati se na natječaje, kazao je dodavši da tvrtka, koja se jednom registrira u bazu podataka neke NATO-ve agencije, kasnije redovno dobija obavijesti o novim natječajima. Pitanje je samo koliko su naše tvrtke spremne uložiti napora da se raspitaju, prouče situaciju i jave se na natječaje, kazao je Džapo.
Stipe Džapo iz HGK rekao je da je još premalo poznato da članstvo u NATO-u daje mogućnosti konkretnih poslovnih prilika putem javnih natječaja, ali i da su hrvatske tvrtke u tom dijelu dosta pasivne. Napominje kako nije riječ samo o natječajima NATO-a za nabavu za vojnu i obrambenu industriju, nego i o nabavi namještaja, automobila, opreme, usluga i raznih radova te da NATO, primjerice, može objaviti natječaj za opremanje jednog zapovjedništva, a u okviru njega i za posao opremanja sportske dvorane.
Tvrtke trebaju pratiti i javljati se na natječaje, kazao je dodavši da tvrtka, koja se jednom registrira u bazu podataka neke NATO-ve agencije, kasnije redovno dobija obavijesti o novim natječajima. Pitanje je samo koliko su naše tvrtke spremne uložiti napora da se raspitaju, prouče situaciju i jave se na natječaje, kazao je Džapo.