Najveći nautički B2B sajam na svijetu u zagrebačkoj Areni

Slika /slike 1/Promet i pomorstvo/shutterstock_159783209_cr.jpg

U zagrebačkoj Areni, od 2. do 4. studenoga, održat će se International Charter Expo (ICE), najveći nautički B2B sajam na koji dolaze predstavnici 150 čarter kompanija, agenti 200 agencija i razni dobavljači roba i usluga u nautičkoj industriji. Izlagači dolaze iz 42 države, a predstavljaju flote od preko 10.000 plovila na Mediteranu, Karibima, Bahamima, u Aziji, Indijskom oceanu, Pacifiku i Južnom Pacifiku.

U zagrebačkoj Areni, od 2. do 4. studenoga, održat će se International Charter Expo (ICE), najveći nautički B2B sajam koji će okupiti najveće čarter tvrtke, agencije, brodogradilišta i dobavljače u industriji. 

Na sajam dolaze predstavnici 150 čarter kompanija, agenti 200 agencija i razni dobavljači roba i usluga u nautičkoj industriji. Izlagači dolaze iz 42 države, a predstavljaju flote od preko 10.000 plovila na Mediteranu, Karibima, Bahamima, u Aziji, Indijskom oceanu, Pacifiku i Južnom Pacifiku.

Na sajmu će sudjelovati i najveći brodograditelji čarter jahti: Beneteau, Hanse, Jeanneau, Lagoon, Catana - Bali, Elan, Bavaria i Sunreef. U tri dana održat će se preko 5.000 sastanaka, koji su zakazani mjesecima unaprijed.

Prošlogodišnji ICE bio je fokusiran na revitalizaciju dva najugroženija čarter tržišta; karipsko i tursko. Karipska flota bila je devastirana uraganom, dok je Turska prvenstveno zbog političke situacije izgubila veliki dio tržišta. Oba se tržišta odlično oporavljaju te je ove godine fokus na unapređenju ponude i usluga.

Na ICE-u se nalaze predstavnici čarter tvrtki koji zajedno posjeduju više od 50 posto ukupne čarter flote na cijelom svijetu. Jasno je da zajedno imaju moć odrediti smjernice razvoja cijele industrije, istaknuo je direktor sajma Tino Prosenik.

"Ponosan sam što hrvatske i europske tvrtke imaju priliku pristupiti predstavnicima udaljenih i egzotičnih tržišta poput Kariba, Bahama, Sejšela, Maldiva, Meksika, Kanade ili Australije. Flote postaju sve veće, a tradicionalna emitivna tržišta ne mogu se dodatno iscrpljivati. Upravo zato potrebno je proširiti marketinški doseg na nova emitivna tržišta, kako bi se "nahranile" nove velike flote. U nadolazećim godinama naročito će biti važna daleka emitivna tržišta koja samo neznatno iskorištavamo, a nepresušan su izvor kvalitetnih gostiju", zaključio je Prosenik.

Inače, tijekom trajanja sajma "ICE'17" u Zagrebu je ostvareno preko 2.500 noćenja temeljem dolaska inozemnih sudionika, a trodnevni boravak uz popratne sadržaje pridonio je i promociji samoga grada.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz