Mlinar Grupa svojim poslovanjem u regiji pokriva tržište od 16 milijuna stanovnika

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/Mlinar u svijetu.jpg

Uz prodaju u vlastitoj maloprodajnoj mreži i trgovačkim lancima u Hrvatskoj i regiji, izvoz na tržišta poput Rumunjske, Nizozemske, Švedske, Švicarske i Južne Koreje predstavlja važan dio njihovog poslovanja. Ukupno 39,8 milijuna komada proizvoda prodano je na više od 20 svjetskih tržišta u 2023., što predstavlja rast izvoznih prihoda od 38 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Mlinar Grupa je u 2023. ostvarila 163,3 milijuna eura ukupnih prihoda, što je rast od 17,6 posto u odnosu na 2022., a porasla je i normalizirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), za 33 posto, na 26,3 milijuna eura, izvijestili su u srijedu iz te kompanije.

Izvrsni poslovni rezultati, kako su naveli, nastavljaju se i u prvom kvartalu ove godine, pri čemu je Grupa zabilježila rast prihoda od 18 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Iz tvrtke napominju kako prodaja pokazuje stabilan rast u svim kategorijama - u prošloj godini ukupno je prodano 210 milijuna komada proizvoda. Osim toga, Mlinar ulazi u novi investicijski ciklus i planira značajno proširiti kapacitete linija u tvornici bureka u Osijeku tijekom 2025.

Također ističu kako uz prodaju u vlastitoj maloprodajnoj mreži i trgovačkim lancima u Hrvatskoj i regiji, izvoz na tržišta poput Rumunjske, Nizozemske, Švedske, Švicarske i Južne Koreje predstavlja važan dio njihovog poslovanja. Ukupno 39,8 milijuna komada proizvoda prodano je na više od 20 svjetskih tržišta u 2023. godini, što predstavlja rast izvoznih prihoda od 38 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Mlinar Grupa, kako se navodi u priopćenju, svojim poslovanjem u regiji pokriva tržište od 16 milijuna stanovnika.

Mlinar Hrvatska, Mlinar Slovenija te Hleb i kifle, koji posluje na tržištu Srbije, čine Mlinar Grupu najvećom pekarskom grupacijom u Adria regiji.

Grupa broji 306 vlastitih prodajnih mjesta od čega 252 u Hrvatskoj, pet proizvodnih pogona u dvije države te franšiznu mrežu od 20 prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini.

Iz Mlinara su naveli i kako su uz pomoć sredstava iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u okviru Modernizacijskog fonda uložili sredstva u postavljanje solarnih panela na svoje proizvodne pogone u Zagrebu, Šibeniku i Osijeku, čime Mlinar postaje prva pekarska industrija u kojoj proizvodi dolaze iz energetski održivih izvora. Trenutno su u testiranju i električna i hibridna vozila za tvrtkinu dostavnu flotu od gotovo 200 vozila, a značajni napori ulažu se smanjenje otpada od hrane (koristeći povrat za stočnu hranu ili bioplinska postrojenja).

Naveli su i kako su plaće zaposlenika u zadnje dvije godine porasle za 40 posto. Danas u Mlinar Grupi radi 2.395 zaposlenika, 50 posto top menadžerskih pozicija obavljaju žene, a ujedno žene čine gotovo 80 posto zaposlenih na svim menadžerskim i rukovoditeljskim pozicijama.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz