Ledo podiže ljestvicu inovacije u kategoriji sladoleda

Slika /slike/Foto s Google Drive poduzetnistvo/shutterstock_230258842_cr.jpg

Ledo kompanija koja svoj tržišni uspjeh, ali i rastuću međunarodnu prisutnost, u velikoj mjeri temelji na kontinuiranim, globalno prepoznatim inovacijama u svojoj ponudi i poslovanju.

Mintel, jedna od najpriznatijih i najutjecajnijih globalnih kompanija za business intelligence, čije usluge koristi više od 5.000 vodećih svjetskih kompanija – uključujući pet najvećih svjetskih proizvođača robe široke potrošnje (FMCG) te pet najvećih maloprodajnih lanaca – na svojoj je Food & Drink online platformi nedavno objavila opsežan članak o kompaniji Ledo, vodećem proizvođaču i distributeru sladoleda i smrznute hrane u Hrvatskoj, ali i u čitavoj jugoistočnoj Europi.

U njemu je Ledo istaknut kao kompanija koja svoj tržišni uspjeh, ali i rastuću međunarodnu prisutnost, u velikoj mjeri temelji na kontinuiranim, globalno prepoznatim inovacijama u svojoj ponudi i poslovanju. 

„Ovo je veliko priznanje za Ledo. Stvar je poslovnog prestiža biti makar spomenut u Mintelovim člancima, analizama, izvještajima, a mali broj kompanija u svijetu se može pohvaliti činjenicom da joj je Mintel posvetio cijeli članak. Stoga imamo puno razloga biti ponosni na ovaj članak jer njime se potvrđuje naš rad i trud kojima uvijek nastojimo podići ljestvicu malo više. Ledo kontinuirano ulaže u razvoj novih proizvoda i upravo inovacije su ono što prepoznaju i naši brojni potrošači, ali i ovako važne institucije poput Mintela“ istaknuo je Dario Vrabec, direktor marketinga Leda.

Članak naslovljen „Croatian Ledo takes ice cream innovation up a notch“ („Hrvatski Ledo podiže ljestvicu inovacije u kategoriji sladoleda“), koji je pripremila iskusna Mintelova analitičarka prehrambene industrije i industrije pića Honorata Jarocka, prikazuje Ledovu povijest i razvoj poslovanja od njegova nastanka do današnjih dana.

Osobit je naglasak stavljen na Ledovu tržišnu snagu, najuspješnije proizvode i brojna priznanja, s posebnim osvrtom na inovacije - kako u razvoju proizvoda, tako i u cjelokupnom marketinškom upravljanju kategorijom sladoleda.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Uspješne priče