Ledo Hešteg osvojio zlatnu IICC nagradu u Barceloni

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_96412760_cr.jpg

Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC - International Ice Cream Consortium) na svojoj je godišnjoj konferenciji, koja je održana u Barceloni, Ledu dodijelilo tri priznanja: zlato za Ledo Hešteg te srebro za King Love i Lollipop.

Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC - International Ice Cream Consortium) na svojoj je godišnjoj konferenciji Ledu dodijelilo čak tri vrijedna priznanja: zlato za Ledo Hešteg te srebro za King Love i Lollipop. Konferencija je održana u Barceloni, a Ledo je ponovno nagrađen zahvaljujući svom kreativnom pristupu, izuzetnim rješenjima i naprednim tehnologijama.
 
Novost iz Leda koja je ove godine zaokupila pažnju IICC – a, ali i potrošača, je Ledo Hešteg, koji je ponosno ponio prvu nagradu za najbolje komercijalno rješenje u 2016. godini. Radi se o jedinstvenom sladoledu novog oblika i okusa kakav ne postoji nigdje na svijetu.
 
Uz zlato, Ledo je osvojio srebro u kategoriji najboljeg sladoleda godine za King Love, vrhunski sladoled koji spaja čokoladnu mousse strukturu i punjenje od jagode. U kategoriji najinovativnijih sladoleda srebro je osvojio Ledo Lollipop, sladoled koji će potrošači imati prilike isprobati sljedeće godine.
 
International Ice Cream Consortium djeluje već 30 godina te okuplja brojne proizvođače sladoleda diljem svijeta. Nagrada za najbolje komercijalno rješenje kao i dvije srebrne nagrade potvrđuju jaku poziciju lidera kako u regiji tako i svijetu. Cilj je i dalje  biti vodeći u inovacijama na svjetskoj razini te osluškivati želje i potrebe naših potrošača, istaknuo je Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda.
 
Ovim se nagradama Ledo iznova dokazao kao kompanija koja godinu za godinom postavlja nove trendove i ruši granice. Osim ove međunarodne nagrade, Hešteg #sladoledzašeranje je i dobitnik nagrade CROPAK.

U konkurenciji mnogobrojnih ambalaža iz cijele Hrvatske, koje su se natjecale na Festivalu ambalaže FEST.A CROPAK, Hešteg #sladoledzašeranje izdignuo se iznad ostalih i osvojio prestižnu titulu serije ambalaže s najboljim grafičkim dizajnom. Ledo je kreirao ovaj jedinstveni sladoled u suradnji s kreativnom agencijom Imago.
 
(Poslovni dnevnik)


 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Strana tržišta i prilike