Kraševe napolitanke prodavat će se u McDonald'sima širom svijeta

Slika /slike/Foto s Google Drive gospodarstvo/shutterstock_195596789.jpg

Sladoledom McFlurry Kraš Napolitanke ideja spajanja brendova McDonald'sa i Kraša postala je stvarnost.

Sladoledom McFlurry Kraš Napolitanke ideja spajanja brendova McDonald'sa i Kraša postala je stvarnost.

Od kraja srpnja, u  McDonald'sovim sladoledima nalaze se Kraševe Napolitanke,  a velika hrvatska konditorska kompanija ima ambiciozne planove za budućnost kako za suradnju s najvećim svjetskim lancem brze prehrane tako i za svoje napolitanke.

Projekt je usmjeren na jačanje imidža brendova te približavanje novim potrošačima. S obzirom na to da su zadovoljni rezultatima, nadaju se da je stvorena platforma za nastavak dugoročnog partnerstva s Mc Donald'som.

"Naše su napolitanke već i same po sebi jak međunarodni brend čiji potencijal svakako u budućnosti želimo dodatno razvijati raznim aktivnostima. Kraš izvozi čak 35 posto ukupne proizvodnje napolitanki, od čega samo u Saudijsku Arabiju, gdje smo neprijeporni lider, više od četiri milijuna kilograma godišnje. Od jakih tržišta tu su još i tržišta Cefte, Slovenija, SAD i Australija', izvijestili su iz Kraša.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Uspjesi izvoznika | Hrvatski izvoz