Klimatske karakteristike berbe na Piquentumovim etiketama donijele Sondi brončanog lava na Cannes Lionsu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_170722691_cr.jpg

Mali dizajnerski studio iz istarskog vinskog sela Vižinade, osvojio je jednu od najprestižnijih nagrada za kreativnu marketinšku komunikaciju na svijetu. U kategoriji Dizajna (Craft) Studio sonda je dobila brončanog lava za projekt Art Directed by Nature, dizajnu etikete vina St. Vital vinarije Piquentum Dimitrija Brečevića.

Mali dizajnerski studio iz istarskog vinskog sela Vižinade, osvojio je jednu od najprestižnijih nagrada za kreativnu marketinšku komunikaciju na svijetu, prenosi portal Plavakamenica.

U kategoriji Dizajna (Craft) Studio sonda je dobila brončanog lava za projekt Art Directed by Nature, dizajnu etikete vina St. Vital vinarije Piquentum Dimitrija Brečevića.

Sretni smo jer smo opravdali povjerenje obzirom na činjenicu da je ovaj rad kao dobitnik nacionalnog Grand Prixa na IdejiX predstavljao Hrvatsku ispred HURA-e u Cannesu, sretni smo jer je to zbilja najveće i najvažnije natjecanje kreativnosti u svijetu, sretni jer je riječ o lokalnom projektu i toliko inspirativnom vinaru, Dimitriju Brečeviću, da je ovo zbilja kruna naše suradnje, izjavili su Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kreativni direktori Studia Sonda.

Koliko nas zaista razumije što zapravo znači godina berbe na vinu? Sonda je našla ingenozno rješenje za ovaj dosta ozbiljan problem u prodaji vina na masovnijem tržištu. Svaka Piquentumova etiketa priča cijelu priču o berbi vina u boci.

Etiketom koja zorno prikazuje klimatske karakteristike berbe, pišu na svom blogu, žele ohrabriti razgovor o berbi i raspravu o vinu te olakšati usporedbu različitih berbi. Na taj način vino, jedan od najcjenjenijih proizvoda u povijesti, postaje medij koji govori o važnosti razumijevanja Prirode, kažu oni.

Art Directed by Nature je proširena verzija projekta koji je ove na hrvatskom natjecaju kreative IdejaX, osvojio Grand Prix u istoj kategoriji kao u Cannesu, što ga je i odvelo na natjecanje za Lava.

Studio Sonda iz Vižinade dizjanirao je i packaging za Piquentumovo vino Brazda, za koji je 2015. dobio brončanu ED-Award, nagradu koja se dodjeljuje za najbolji komunikacijski dizajn u Europi. Kreativni direktori Studija Sonda su Jelena Fiškuš i Sean Poropat.

Ova prestižna nagrada druga je za Hrvatsku. 2016. godine brončanog lava iz Cannesa donio je Imago Ogilvy, za priču o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi.

(Lider)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz