Klimaoprema preko hokejaša cilja Rusiju

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_110479439_cr.jpg

Partnerski odnos temelji se na poslovno-sportskom prijateljstvu, podupiranju Medvjeda u KHL-u i promoviranju Klimaopreme na jednom od strateških tržišta, Rusije i ZND zemalja, gdje ostvaruje značajne prodajne rezultate.

Samoborska tvrtka Klimaoprema postala je sponzor hokejaškoga kluba Medveščak Zagreb koji se natječe u ruskoj Kontinentalnoj hokejaškoj ligi (KHL).
 
Kako objašnjavaju u Klimaopremi, kojoj je na čelu Branko Duvnjak, riječ je o poslovnoj suradnji jačanja pozicije tvrtke na ruskom tržištu. Ugovor vrijedi za iduću sezonu, a o njegovoj vrijednosti ne žele govoriti ni u Medveščaku ni u samoborskoj tvrtki. Kada je prije dvije godine, iz istih poslovnih očekivanja na ruskom tržištu, sponzor Medvjeda postala Podravka, ugovor je bio težak četiri milijuna kuna godišnje.
 
"Partnerski odnos temelji se na poslovno-sportskom prijateljstvu, podupiranju Medvjeda u KHL-u i promoviranju Klimaopreme na jednom od strateških tržišta, Rusije i ZND zemalja, gdje ostvarujemo značajne prodajne rezultate", objašnjava Helana Hrastnik, voditeljica marketinga u Klimaopremi. Sam ugovor o poslovnoj suradnji potpisali su član Uprave Klimaopreme Nikola Mustapić i direktor hokejskih operacija KHL-a Medveščak Zagreb Markoantonio Belinić.
 
"Sigurni smo da će promotivne aktivnosti ojačati tržišnu poziciju Klimaopreme na obostrano zadovoljstvo. Rusko tržište za nas je strateško. Ondje smo već odradili velike projekte. Izdvojila bih tvornicu farmaceutskog proizvođača Novartisa u St. Petersburgu. Izveli smo još mnoge projekte u okolici Moskve, u Kazahstanu i sada pregovaramo o poslu u Bjelorusiji", ističe Hrastnik.
 
Klimaoprema je prema zadnjim službenim podacima za 2014. imala prihod od 130 milijuna kuna te 230 zaposlenih. Prije dva mjeseca otvorili su novi pogon u Novoj Gradiški vrijedan 40-ak milijuna kuna te sada posluju na dvije lokacije.
 
(Poslovni dnevnik)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz