Kampanja HTZ-a i Expedie na američkom tržištu za bolje pozicioniranje turističke Hrvatske

Slika /slike 1/Turizam/vrućina u dubrovniku.jpg

HTZ i jedna od vodećih svjetskih platformi za putovanja Expedia proveli su zajedničku digitalnu kampanju za Hrvatsku na američkom tržištu, koja je izravno utjecala na rezervacije odmora te bolje pozicioniranje Hrvatske na tom tržištu.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i jedna od vodećih svjetskih platformi za putovanja Expedia proveli su zajedničku digitalnu kampanju za Hrvatsku na američkom tržištu, koja je izravno utjecala na rezervacije odmora te bolje pozicioniranje Hrvatske na tom tržištu, izvijestili su u utorak iz HTZ-a. Tu zajedničku digitalnu kampanju HTZ i Expedia su pod nazivom "Croatia Unlocked" provodili od travnja do lipnja ove godine s ciljem povećanja vidljivosti, osnaživanja pozicije i promoviranja Hrvatske na američkom tržištu kao idealne cjelogodišnje destinacije Mediterana.

Ocjenjujući ostvarene rezultate te kampanje odličnim, iz HTZ-a iznose da je prema dobivenom izvješću u sklopu kampanje ostvareno 22,2 milijuna impresija. dok je direktni booking, postavljen kao dodatni cilj projekta, ostvario izvrsne rezultate. Cilj je bio potaknuti interes američkih putnika za hrvatske destinacije, dok je direktni buking, postavljen kao dodatni cilj projekta, ostvario izvrsne rezultate. Uz to, a prema izvješću o kampanji, za vrijeme njezinog trajanja ukupno je ostvareno 6.700 noćenja, i to najviše u Dubrovniku, Splitu, Hvaru i Zagrebu, a prodano je i 2.900 avionskih karata prema Hrvatskoj zračnih kompanija Croatia Airlinesa, American Airlinesa, Australian Airlinesa, British Airwaysa, Lufthanse, Turkish Airlinesa, Air Francea, easyJeta i drugih.

Kampanja s Expediom i rezultati koje je ostvarila govore o iznimnoj važnosti suradnje s globalnim turističkim subjektima u promociji domaćeg turizma. To je i odličan primjer kampanje kojom smo istovremeno jačali poziciju Hrvatske na američkom tržištu, ali i direktno utjecali na rezervaciju odmora u hrvatskim destinacijama, ocijenio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Kampanju i suradnju sa HTZ-om iznimno zadovoljavajućom ocijenila je i direktorica poslovnog razvoja Expedia Group Media Solutions Evelina Hederer, poručivši da Hrvatska toliko toga nudi posjetiteljima, od kristalno plavog mora do svjetske kulturne baštine.

Expedia Group u svom portfelju uključuje neke od najpouzdanijih svjetskih brandova za putovanja, poput Hotels.com, Trivago, Travelocity, Cheaptickets, HomeAway i druge, a ta platforma mjesečno ima više od 144 milijuna jedinstvenih posjeta, dok na društvenim mrežama ima više od sedam milijuna pratitelja.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz