Jedinstveni hrvatski proizvod osvaja svijet

Slika /slike 1/EU regionalni razvoj, fondovi/shutterstock_214024960_cr.jpg

Iako na tržištu samo nešto više od godinu dana, već je prepoznat i vani pa ga je moguće kupiti u 60-ak trgovina u Hrvatskoj te u Njemačkoj i Italiji, Nizozemskoj, Poljskoj, Latviji, BiH, Srbiji i Makedoniji. Vani se naziva »4shu«, koji bi uskoro mogao i preko bare, u SAD, gdje je zaštićen proizvod, baš kao i na europskom tržištu

Peta desne cipele koja će manevrirati između gasa i kočnice, s vremenom će se, ili odmah, na tepihu punom kamenčića i pijeska oguliti, zbog čega vozačice često odustaju od vožnje u novim cipelama. Rješenje je pronašla Anđelka Toto-Ormuž, Zagrepčanka koja se bavi odnosima s javnošću, i koja do prije nekoliko godina s dizajnom nije imala nikakve veze.

Naprosto zato što je željela zaštititi vlastite cipele u vožnji, s brojnim je stručnjacima osmislila »na5u« – vrlo jednostavan štitnik koji se brzo stavlja na petu desne cipele, a napravljen je od posebne plastike, a s unutarnje strane od kože.

Iako na tržištu samo nešto više od godinu dana, već je prepoznat i vani pa ga je, po cijeni od 79 kuna, moguće kupiti u 60-ak trgovina u Hrvatskoj, odnosno za 9,90 eura i u Njemačkoj i Italiji, Nizozemskoj, Poljskoj, Latviji, BiH, Srbiji i Makedoniji. Vani se naziva "4shu", koji bi uskoro mogao i preko bare, u SAD, gdje je zaštićen proizvod, baš kao i na europskom tržištu, piše Novi list.

"Iako proizvod na prvi pogled izgleda prilično jednostavno, on to nije. Zadovoljava, naime, brojne parametre – lijepo nasijeda na cipelu, ne stišće nogu u vožnji, štiti sve cipele bez obzira na visinu i tip pete, a i lijepo izgleda. Budući da se koristi u automobilu, ne smije ni na koji način ugroziti sigurnost u prometu, te smo ozbiljno sve parametre uzeli u obzir. Vjerujem da bi ovaj proces bio nešto kraći da sam dizajner ili tehnolog po struci ili da sam imala ranije stečeno iskustvo. Tako to izgleda kad profesorica engleskog jezika i PR-ovka krene u razvoj i proizvodnju. Ali danas sam jako ponosna jer je "na5u" potpuno hrvatski proizvod, od razvoja do proizvodnje", priča Toto-Ormuž, čija se tvrtka nalazi u Rakitju pored Zagreba. Plastiku za "na5tu" proizvodi jedna zagrebačka tvrtka, dok im kožni dijelovi dolaze iz Varaždina.

Nakon što finalni proizvod stigne u Rakitje, tamo se pakira te dalje poštom šalje na adrese hrvatskih i inozemnih trgovina.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz