Izvoz vina u Srbiju porastao za 45 posto

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/rh vina u srbiji.jpg

Izvoz vina u Srbiju porastao je tijekom prošle godine u odnosu na 2017. za 45 posto, priopćila je u HGK u povodu sudjelovanja hrvatskih vinarija na beogradskom sajmu Beowine. Taj sajam održava se u sklopu Sajma turizma i otvoren je do 24. veljače te je dio HGK-ova projekta promocije hrvatskih vina u Srbiji.

Izvoz vina u Srbiju porastao je tijekom prošle godine u odnosu na 2017. za 45 posto, priopćila je u četvrtak Hrvatska gospodarska komora u povodu sudjelovanja hrvatskih vinarija na beogradskom sajmu Beowine.

Taj sajam održava se u sklopu Sajma turizma i otvoren je do 24. veljače te je dio HGK-ova projekta promocije hrvatskih vina u Srbiji.

"Nastavljamo s prezentacijom Vina Croatia - vina mosaica u Srbiji jer smo procijenili da ovdje imamo izvozni potencijal. Kada govorimo o vinima, Srbija nam je četvrto izvozno tržište, a zahvaljujući kontinuiranim aktivnostima brendiranja koje HGK provodi od 2014. u zadnjih godinu dana izvoz je porastao preko 45 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine,“ rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Naglasio je da osim količine raste i prosječna izvozna cijena te je s pet i pol eura koliko je iznosila 2017. u prošloj godini porasla na šest eura po litri.

Hrvatske vinarije u u Srbiju najviše izvoze vino u bocama. U prvih 11 mjeseci prošle godine izvezeno je 152 tisuće litara u vrijednosti 904 tisuće eura, što je za 279 tisuća eura više nego u istom razdoblju 2017., kaže se u HGK-ovu priopćenju.

Na beogradskom Beowine-u predstavljaju se Pjenušci Peršurić, Vinarija Medea, Kutjevo, Vinarija Grabovac, Vinoplod - vinarija Šibenik, Zigante, PZ Vrbnik, Iločki podrumi, Stina vino, Degrassi, Dingač Skaramuča, Plavac Mali DNZ i  Feravino.

Vinarije će se, u sklopu projekta Promocije hrvatskih vina na tržištu Srbije u 2019. predstaviti i u sklopu Winestyle festivala u ožujku te u sklopu Novosadskog salona vina u travnju, a osigurano je i stručno-medijsko putovanje u regiju Dalmacija kako bi se mediji i vinski stručnjaci te distributeri bolje upoznali s vinarijama, vinima i mjestom s kojeg vino dolazi i to na temelju strategije branda Taste the Place.

HGK okupila je proizvođače vina pod krovni brend „Vina Croatia – Vina Mosaica“. Cilj je povećati prepoznatljivost i pozicionirati Hrvatsku na vinsku kartu svijeta kao zemlju koja pruža raznolika i visoko kvalitetna vina.

(Hina)
 

Pisane vijesti | Sajmovi | Hrvatski izvoz