Iz Kine ove godine dolazi oko 28 posto više turista ili njih oko 300.000

Slika /slike 1/Turizam/rh-kina-turizam.jpg

U Kini jača svijest o imidžu Hrvatske kao destinacije, a njenu sve bolju poziciju na tom tržištu potvrđuje i veliko zanimanje kineskih medija koji su popratili poslovnu radionicu HTZ-a u Kini, među kojima su China Media Group, China Daily, CCTV, Lonely Planet China, Sina Travel, Sina Fashion i drugi.

Hrvatski turizam ove godine s kineskog tržišta može očekivati dobre rezultate s porastom dolazaka njihovih turista od oko 28 posto u odnosu na 2018. godine, ili njih oko 300.000, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić nakon poslovne radionice HTZ-a u Kini.

HTZ je, naime, u utorak u Pekingu u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom (STO) i uz financijsku potporu Europske turističke komisije (ETC) organizirao poslovnu radionicu "Experience Croatia, Feel Slovenia" za predstavnike kineskih touroperatora i agencija, a za dva dana, 28. ožujka planirana je i druga takva radionica u Šangaju.

"Dobre najave kineskih partnera s radionice u Pekingu pokazuju da naše aktivnosti na kineskom tržištu daju rezultate te da nas s tog tržišta očekuje vrlo uspješna turistička godina i zadržavanje visokih stopa rasta turističkog prometa. Uz to, veseli što su na radionici bili i predstavnici agencija specijaliziranih za luksuzna putovanja, što potvrđuje širinu i atraktivnost naše ponude", ističe Staničić u priopćenju.

Po podatcima koje iznosi, ove se godine očekuje više od 300.000 dolazaka kineskih turista ili oko 28 posto više nego u 2018., kao i više od 430.000 noćenja, što je oko 25 posto više.

Direktorica HTZ-ovog predstavništva u Kini Franka Gulin izrazila je zadovoljstvo što na radionicama sudjeluju i predstavnici najveće online kineske agencije Ctrip, za koju kaže da je ujedno i jedna od najvećih u svijetu. Važnim drži i sudjelovanje predstavnika vodeće kineske tražilice za putovanja Qunara te najvećih platformi preko kojih mladi Kinezi dijele dojmove i fotografije s putovanja Mafengwo i Qyer.

"U Kini jača svijest o imidžu Hrvatske kao destinacije, a njenu sve bolju poziciju na tom tržištu potvrđuje i veliko zanimanje kineskih medija koji su popratili radionicu, među kojima su China Media Group, China Daily, CCTV, Lonely Planet China, Sina Travel, Sina Fashion i drugi", istaknula je Gulin.

(Hina)


 



Vijesti iz medija | Statistički podaci | Hrvatski izvoz