- Objavljeno: 16.04.2020.
Inovativni hrvatski proizvod osvaja strana tržišta
Uz hrvatske bolnice koje proizvode obiteljske tvrtke Vuplast koriste od Čakovca do Dubrovnika, najviše surađuju s francuskima, gdje imaju tjedne isporuke, a interes je svakako velik i u Austriji, Njemačkoj i Španjolskoj. Kontaktirao ih je i Amazon sa željom da budu generalni distributer i logistička podrška na globalnom tržištu.
Obiteljska tvrtka Vuplast iz Međimurja posluje već 40 godina, a glavna im je djelatnost proizvodnja i prerada proizvoda od plastike. Interes javnosti posljednjih dana pobuđuju njihove vreće za pranje kontaminirane odjeće koje su specijalno izrađene te reagiraju na doticaj s vodom. Riječ je o inovativnim projektu Biohazard, jedinstvenom na tržištu."U trenutnoj situaciji nastaloj zbog virusa COVID-19 rodila se i ideja o proizvodnji vreća za pranje kontaminirane odjeće kako bi se zaštitile sve osobe koje dolaze u kontakt s potencijalno ili u cijelosti kontaminiranim sadržajem. U vreću se može staviti bilo koji materijal koji se može prati u perilici rublja.
Sama se vreća zatvara PVC vezicom kako bi se osiguralo potencijalno ispadanje sadržaja iz nje", pojašnjava Ivan Marciuš, voditelj poslovne logistike Vuplasta, navodeći kako je vreća izrađena od 100-postotno recikliranog materijala čime se pridonosi i potiče reciklaža, i to stvaranjem dodatne potražnje za recikliranim materijalima na tržištu.
"Ovim putem zahvaljujemo svim osobama s kojima surađujemo na svakodnevnoj razini. Valja posebno istaknuti i pohvaliti djelatnike Županijske bolnice Čakovec te Opće bolnice Varaždin koje su nam pružale potporu u procesu osmišljavanja proizvoda. Veliku podršku pri izlasku na strana tržišta pružila nam je Hrvatska gospodarska komora koja je svojim postupcima iskazala veliku dozu profesionalnosti i kao maloj tvrtki dala nam nadu u funkcioniranje institucija", naglasio je Marciuš rekavši kako, uz hrvatske bolnice koje njihove proizvode koriste od Čakovca do Dubrovnika, najviše surađuju s francuskima, gdje imaju tjedne isporuke, a interes je svakako velik i u Austriji, Njemačkoj i Španjolskoj.
Marciuš otkriva kako ih je kontaktirao i Amazon sa željom da budu generalni distributer i logistička podrška na globalnom tržištu, što govori o velikoj potražnji i potencijalu za njihovim proizvodima.
(Privredni vjesnik)