Inovativan proizvod s Brača postao pravi globalni hit

Slika /slike 1/Kultura/shutterstock_189054536_cr.jpg

Dada & Rocco veleprodajno do sada se uspješno plasira na tržišta BiH, Rumunjske i Njemačke, a kupci dolaze iz gotovo svih europskih država, pa i dalekih krajeva, poput Katara, UAE i Australije. Nedavno su postali nositelji certifikata Hrvatska kvaliteta, a u postupku su uvođenja međunarodnog sustava upravljanja kvalitetom, certifikata ISO 9001:2015.

Svaka majka strahuje da bi se njeno dijete moglo ozlijediti u igri ili snu, a ozljedu mu može prouzročiti i najmanji trenutak nepažnje. Zbog toga većina majki želi što omogućiti što veću sigurnost djeteta, tako svoju poslovnu priču započinje Danira Glavinić koja je prije pet godina došla na ideju da bi najbolje rješenje tog problema, a i sama je tada postala majka, bilo izrada zaštitne navlake s mekanim punjenjem za svaku rešetku krevetića. Na taj način zaštitila bi se bebina glavica od udaraca, a istodobno bi se osigurao nesmetan pogled na dijete u svakom trenutku. Može se reći kako je brend Dada & Rocco nastao iz "čiste potrebe", a sve je prepoznatljiviji među roditeljima diljem svijeta.

Kada su započeli s radom, imali su tek jednu radnicu krojačicu, a danas zapošljavaju 11 djelatnika, od čega osam krojačica.

Poslovanje u Hrvatskoj oduvijek je puno izazova, a još je izazovnije ako vam se poslovni pogoni nalaze na otoku. Osim specifičnih logističkih okolnosti, gdje čak i vremenski uvjeti mogu dovesti do poremećaja u lancu nabave i isporuke, ni pronalaženje kvalificirane radne snage nije jednostavno.

"Kvaliteta naših proizvoda je - uz preporuke naših zadovoljnih kupaca putem društvenih mreža, prije svega Facebooka i Instagrama gdje imamo više od 90.000 pratitelja - omogućila poslovanje isključivo putem web-trgovine dadaandrocco.com.   

Nedavno su postali nositelji certifikata Hrvatska kvaliteta, a u postupku su uvođenja međunarodnog sustava upravljanja kvalitetom, certifikata ISO 9001:2015. Njezin je poslovni projekt, zahvaljujući potpori tvrtke IKEA i udruge Solidarna između 138 prijavitelja ušao među pet najboljih.

"Naše smo proizvode veleprodajno do sada već uspješno plasirali na tržišta BiH, Rumunjske i Njemačke, a naši kupci dolaze iz gotovo svih europskih država, pa i dalekih krajeva, poput Katara, UAE i Australije", kaže Danira koja otkriva kako su im u planu nove investicije i daljnje proširenje prodaje na međunarodnim tržištima zbog čega pregovaraju s novim poslovnim partnerima.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz