Infobipova IT investicija najveća u BiH unazad desetljeća

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_132469673_cr.jpg

Infobip je u velikoj ekspanziji čiji je cilj udvostručiti broj zaposlenika do 2022. na njih 4.500, pri čemu se najveći rast broja zaposlenika očekuje u regiji. Kompanija je dosad otvorila 67 ureda na svim kontinentima izuzev Antarktike.

Infobip je u Sarajevu krenuo u izgradnju svog trećeg kampusa koji će, prema prvim najavama, biti veći od onog u Vodnjanu te za petama najvećem, koji gradi u Zagrebu. Trenutačno, kompanija u tom gradu zapošljava više od 160 stručnjaka, a s ovom investicijom na jednom će mjestu moći ponuditi posao za više od 500 ljudi.

Po tim pokazateljima, riječ o najvećoj IT investiciji u BiH unazad desetljeća. Širenje u Sarajevu dio je sve jačeg regionalnog pozicioniranja Infobipa, a čime si tvrtka jača bazu u pripremama za izlazak na burzu u New Yorku u idućih nekoliko godina sukladno najavama koje je iznio suosnivač i direktor kompanije Silvio Kutić.

Infobip je u sklopu reorganizacije kampus u Vodnjanu odlučio pretvoriti u svoje globalno sjedište, novi kampus u Zagrebu u sjedište poslovanja za Europu dok će kampus u BiH postati sjedište operacija za Bliski Istok i sjevernu Afriku, takozvanu MENA regiju. Dino Ibrahimović, direktor MENA regije u Infobipu kaže da i u BiH planiraju znatno povećanje broja zaposlenika sukladno planu kompanije da na globalnoj razini u 2020. otvori 1000 novih radnih mjesta.

Globalno, Infobip je u velikoj ekspanziji čiji je cilj udvostručiti broj zaposlenika do 2022. na njih 4500, pri čemu se najveći rast broja zaposlenika očekuje upravo u regiji. Kompanija je dosad otvorila 67 ureda na svim kontinentima izuzev Antarktike. U BiH, uz Sarajevo, novi ured Infobip je nedavno otvorio u Tuzli gdje zapošljava 25 stručnjaka, a plan ga je povećati na njih 80. Do sada se u BiH radio softverski razvoj za glasovne i cloud usluge te prodaja za Bliski Istok.

Po tome je uz bok Service Nowu, Splunku i Salesforceu. U 2018. godini imao je prihod od 484 milijuna dolara (434 mil. eura), a procjenjuje se da je lani dosegnuo razinu svog glavnog konkurenta, američkog Twillia, čiji se godišnji prihod kreće oko 650 milijuna dolara i čija je tržišna vrijednost 17,24 milijardi dolara.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz