HTZ zbog velikog interesa ponovno pokreće kampanju "Epic Week in Croatia"

Slika /slike 1/Turizam/epic week.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) najavila je da zbog velikog interesa ponovno pokreće promotivnu kampanju i nagradnu igru koja će u ovom izdanju biti nazvana "Epic Week in Croatia - Returns“. Kampanja će biti aktivna od 26. travnja do 15. svibnja na tržištima Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Italije, Poljske, Češke i drugih, a sudjelovati mogu i ljubitelji putovanja iz Hrvatske.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) najavila je u četvrtak da zbog velikog interesa ponovno pokreće promotivnu kampanju i nagradnu igru koja će u ovom izdanju biti nazvana "Epic Week in Croatia - Returns“. HTZ kampanju pokreće na društvenim mrežama Croatia, Full of life - Facebook, Twitter i Instagram.
 
Kampanja će biti aktivna od 26. travnja do 15. svibnja na tržištima Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Italije, Poljske, Češke i drugih, a sudjelovati mogu i ljubitelji putovanja iz Hrvatske.
 
"Riječ je o jednoj od odlično prihvaćenih promotivnih kampanja HTZ-a koja je u svoja dosadašnja četiri izdanja ostvarila doseg od preko 60 milijuna ljudi", rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
 
U nagradnoj igri sudjeluju svi koji su odabrane aktivnosti podijelili na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni čije su objave prikupile najveći broj lajkova. Glavnu nagradu osvaja osoba koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku u sklopu kojeg će doživjeti sve ono što je odabrala za svoj idealni odmor.
 
HTZ u sklopu ovog izdanja kapanje, na odabrani program pobjednika, poklanja dodatni tematski dan odmora i boravka u jednoj od hrvatskih destinacija, a taj će tematski dan biti prilagođen već odabranim doživljajima te će moći uključivati primjerice rafting, kayaking, zip line, penjanje po stijenama, itd.
 
Posljednji nastavak kampanje pod nazivom "Epic week - Last call" provodio se u rujnu prošle godine i njome je ostvaren doseg od 11 milijuna ljudi, a više od osam tisuća novih fanova počelo je pratiti kanale HTZ-a na društvenim mrežama. Tada je u nagradnoj igri sudjelovalo više od 13.000 natjecatelja, a pobjednik je bio Angelo Elefante iz Italije koji je od ponuđenih doživljaja odabrao kušanje soparnika i bračkog vitalca, posjet Splitu, fotografiranje bračke "kuće u kući“, posjet Starogradskom polju te fotografiranje s dalmatinerom, poznatom hrvatskom pasminom, podsjećaju iz HTZ-a.
 
(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz