- Objavljeno: 26.01.2018.
HTZ, Veleposlanstvo RH i HGK u Ruskoj Federaciji otvorili sezonu promocije Hrvatske kao turističke destinacije
Službeno otvaranje sezone promocije Hrvatske kao turističke destinacije u Ruskoj Federaciji započelo je u Moskvi tradicionalnom radionicom Sell Croatia na kojoj je aktivno sudjelovalo 19 hrvatskih turističkih tvrtki te više od 80 ruskih partnera i zainteresiranih tvrtki, uglavnom turoperatora i agencija, uključujući i ključne ruske turoperatore za hrvatsko tržište
Službeno otvaranje sezone promocije Hrvatske kao turističke destinacije u Ruskoj Federaciji započelo je u Moskvi tradicionalnom radionicom Sell Croatia na kojoj je aktivno sudjelovalo 19 hrvatskih turističkih tvrtki te više od 80 ruskih partnera i zainteresiranih tvrtki, uglavnom turoperatora i agencija, uključujući i ključne ruske turoperatore za hrvatsko tržište, kao što su Paks, TUI, VIP Servis, Russian Express i PAC Group.Hrvatsku turističku ponudu i investicijske potencijale na radionici su ruskim predstavnicima medija, uglavnom iz područja turizma, te predstavnicima hrvatskih i ruskih turističkih tvrtki predstavili direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Rusiji Rajko Ružička, Veleposlanik RH u Ruskoj Federaciji Tonči Staničić, konzul RH pri Veleposlanstvu RH u Ruskoj Federaciji Siniša Ivanec i direktor predstavništva HGK u Moskvi Jakov Despot, koji je hrvatskim tvrtkama predstavio usluge i aktivnosti Predstavništva te kakvu podršku HGK daje hrvatskim tvrtkama koje posluju ili žele poslovati na području Ruske Federacije.
Direktor predstavništva HTZ-a u Moskvi predstavio je rezultate hrvatskoga turizma u 2017. godini, planove aktivnosti za 2018. godinu, potencijale i mogućnosti Hrvatske kao turističke destinacije za ruske turiste i rusku turističku industriju te najvažnije hrvatske turističke proizvode.
U prošloj je godini Hrvatsku posjetilo oko 120 tisuća ruskih turista. Ruska Federacija najmnogoljudnija je europska zemlja, a prema statističkim pokazateljima dolazaka i noćenja stranaca ne nalazi se ni među top dvadeset zemalja u Hrvatskoj. S obzirom na to, ocijenjeno je da postoji golem prostor za unapređenje suradnje i povećanje broja dolazaka ruskih turista. Razlog za optimizam je i u tome što ruski investitori sve više prepoznaju Hrvatsku kao područje podobno za greenfield investicije te je Rusija na sedmome mjestu zemalja s najvišim izravnim ulaganjima u Hrvatsku. Ulagali su pretežno u turizam.
Na radionici je dogovoreno da će Predstavništvo HGK nastaviti osiguravati podršku pri promociji rada i poslovanja hrvatske nacionalne zrakoplovne tvrtke Croatia Airlines te da će sudjelovati u pripremi i provedbi turističke radionice te tvrtke u Sankt Peterburgu. Cilj je radionice promocija izravnih letova Croatia Airlinesa iz Zagreba za Sankt Peterburg.
Direktor Predstavništva HGK u Moskvi započeo je, u okviru radionice, razgovore o mogućnostima suradnje s ruskim tvrtkama iz sektora nautičkog turizma, inače organizatorima regata na području RH. Dogovoreno je da će se pokušati naći model za uključivanje hrvatskih tvrtki članica HGK u realizaciju plana aktivnosti ruskih organizatora regata u 2018. godini.
Sljedeća će prilika za promociju hrvatskog turizma u Ruskoj Federaciji biti Međunarodni sajam turizma MITT 2018., koji će se održati od 13. do 15. ožujka.
Na radionici Sell Croatia održanoj 23. siječnja, u organizaciji predstavništva HTZ-a u Rusiji, sudjelovale su ove hrvatske tvrtke: High Definition Travel, Astarea Yachting, Adriatic Travel&Trade, Atrium-hotel grupa, Lošinj Hotels & Villas, EHolidays, Kompas.hr, V.K. Travel Collection, Uniline, Applicon, Croatia Airlines, San-sat, Atlas, Travelana, Solen, Atlantis Travel, Sailing Forever, Chameleon Travel Group i Adriatic Sailing.
(HGK)