HTZ: U jedanaest mjeseci 6 posto više dolazaka i 4 posto više noćenja

Slika /slike 1/Turizam/advent.jpg

U Hrvatskoj je u prvih jedanaest mjeseci ove godine ostvareno 6 posto više turističkih dolazaka i 4 posto više noćenja nego u istom razdoblju lani. Najviše noćenja ostvarili su turisti s tržišta Njemačke (21,1 milijun), Slovenije (10,5 milijuna), Austrije (7,7 milijuna), Poljske (6,3 milijuna) i Češke (5,5 milijuna).

U Hrvatskoj je u prvih jedanaest mjeseci ove godine ostvareno 6 posto više turističkih dolazaka i 4 posto više noćenja nego u istom razdoblju lani, objavili su u četvrtak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u kojoj očekuju vrlo pozitivan utjecaj adventskog razdoblja na cijelu turističku godinu.

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je od siječnja do kraja studenog ostvareno 19,4 milijuna dolazaka, što je rast od šest posto te 105,2 milijuna noćenja ili četiri posto više, navodi se u priopćenju HTZ-a.

Pritom su strani turisti ostvarili 17,3 milijuna dolazaka ili šest posto više te 92,6 milijuna noćenja odnosno četiri posto više. Poraste bilježe i domaći turisti - u dolascima za devet posto te u noćenjima za pet posto. Najviše noćenja ostvareno u Istri (28,3 milijuna), Splitsko-dalmatinskoj županiji (19,8 milijuna) te na Kvarneru (18,9 milijuna).

Na kontinentu je, ne uključujući Zagreb, najviše noćenja ostvareno u Karlovačkoj (611.000), Krapinsko-zagorskoj (323.000), Zagrebačkoj (191.000), Osječko-baranjskoj (188.000) i Međimurskoj županiji (176.000).

Najviše noćenja ostvarili su turisti s tržišta Njemačke (21,1 milijun), Slovenije (10,5 milijuna), Austrije (7,7 milijuna), Poljske (6,3 milijuna) i Češke (5,5 milijuna).

Top destinacije u prvih jedanaest mjeseci po kriteriju ostvarenih noćenja su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Split i Medulin, navodi se u priopćenju.

Ministar turizma Gari Cappelli je istaknuo kako su dobri rezultati posljedica promišljene strategije. "Približavamo se kraju kalendarske godine i možemo biti ponosni na našu cjelogodišnju turističku godinu, koju je obilježio pozitivni trend turističkog prometa, kojeg prate i pokazatelji o potrošnji turista, odnosno ostvarenim prihodima", kazao je.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je kazao kako veseli rast turističkog prometa koji je zadržan i tijekom zimskih mjeseci. "Očekujemo vrlo pozitivan utjecaj adventskog razdoblja na cijelu turističku godinu, a upravo je zbog toga u tijeku provedba posebne promotivne adventske kampanje na osam ključnih europskih tržišta među kojima su Austrija, Švicarska, Italija, Njemačka, Slovenija, Francuska, Mađarska i Velika Britanija", istaknuo je.

Osim Adventa, koji predstavlja jedan od ključnih motiva dolazaka u zimskom razdoblju, fokusirano se promoviraju i drugi turistički proizvodi pa je tako u tijeku promotivna kampanja za poslovni turizam koja za cilj ima produljenje sezone, izjavio je Staničić te najavio i skorašnji početak promotivne kampanje za nautički turizam koja će se provoditi do sredine siječnja iduće godine na devet europskih tržišta.

(Hina)



Vijesti iz medija | Statistički podaci | Hrvatski izvoz