HTZ: Sajmom u Utrechtu tradicionalno kreće intenzivna međunarodna promocija turizma

Slika /slike 1/Turizam/htz u utrechtu.jfif

Uz HTZ, na sajmu su turističke zajednice Šibensko-kninske, Zadarske i Karlovačke županije, Fažane i Bi Villagea te predstavnici Kamping udruženja Hrvatske (KUH), NP Plitvička jezera, Maistre, Valamara, Plave lagune, Cresanke, Amadria Park Campinga, Valalte, Hadrie, Aminess Hotels & Campsitesa i Campinga Cres&Lošinj.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) sudjeluje od 11.do 15. siječnja na sajmu "Vakantiebeurs" u nizozemskom Utrechtu, čime tradicionalno počinje intenzivna međunarodna promocija hrvatskog turizma, kojeg će HTZ u 2023. promovirati na 13 najvažnijih svjetskih sajmova, kažu za Hinu iz HTZ-a.

S obzirom da su nizozemski turisti među rijetkima koji su u Hrvatskoj 2022. premašili rezultate iz 2019., međunarodni turistički sajam u Utrechtu ovog tjedna za hrvatski je turizam, posebice kampove, tradicionalno važan, jer je Nizozemska među top pet tržišta za hrvatski kamping.
Prve komentare o sajmu iznio je direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluksa Ivan Novak, napominjući da je sajam u Utrechtu i jedan od važnijih u zemljama Beneluksa, iz kojih dolaze dobre najave za ovu turističku godinu. "Nizozemski turistički sektor optimističan je za 2023. i većina je touroperatora u novu godinu ušla sa snažnim rastom bukinga od 10 do 20 posto u prvim tjednima siječnja u usporedbi s istim razdobljem 2019.", kaže Novak, dodajući da vesele i promjene u ponašanju potrošača, jer se polako vraćaju predpandemijskim navikama ranog bukiranja.

Iz Nizozemske je u 2022. Hrvatsku došlo 543 tisuće turista koji su ostvarili 3,3 milijuna noćenja, što je 10 posto više nego rekordne 2019., a Novak ističe i podatak da u Nizozemskoj gotovo svako četvrto kućanstvo kampira, pa zaključuje da je više od pola svih noćenja s tog tržišta ostvareno upravo u hrvatskim kampovima. Dobre trendove u Utrechtu su potvrdili i predstavnici nizozemskog autokluba i vodećeg specijalista za kamping ANWB  sa podatkom o 20 posto većoj prodaji ove godine u odnosu na 2019. godinu.

Uz HTZ, na sajmu su turističke zajednice Šibensko-kninske, Zadarske i Karlovačke županije, Fažane i Bi Villagea te predstavnici Kamping udruženja Hrvatske (KUH), NP Plitvička jezera, Maistre, Valamara, Plave lagune, Cresanke, Amadria Park Campinga, Valalte, Hadrie, Aminess Hotels & Campsitesa i Campinga Cres&Lošinj.

Nakon Utrechta HTZ će u siječnju turističku ponudu predstaviti još na sajmovima CMT u Stuttgartu, BOOT u Düsseldorfu te FITUR u Madridu, dok će u organizaciji predstavništava HTZ-a biti nastup na sajmu New York Travel & Adventure Show 28. i 29. siječnja, u sklopu čega je Hrvatska jedna od zemalja-partnera.

Među 13 općih i specijaliziranih turističkih sajmova na kojima će HTZ nastupiti samostalno i s partnerima u 2023., Hrvatska će biti i zemlja-partner na još dva sajma - F.re.e. u veljači u Münchenu i Ferien messe sredinom ožujka u Beču, a sve će pratiti i četiri posebna događanja, kojima će obuhvatiti i nizozemsko te švicarsko tržište. Uz to, HTZ-ov kongresni odjel će nastupiti u 2023. na tri kongresne burze i 13 kongresnih i incentive poslovnih radionica, a planirano je i devet virtualnih prezentacija i radionica "Croatian Virtual Get2Gether" te šest poslovnih radionica "Sell Croatia" s ciljem povezivanja hrvatskih i stranih partnera na tržištima Mađarske, Italije, SAD-a, Češke, Francuske i Slovenije.

HTZ i njegovih 17 predstavništava u svijetu organiziraju nastupe i na 17 turističkih sajmova na tržištima poput Poljske, Mađarske, Švicarske, SAD-a, Kine, Irske, Finske, Kazahstana i drugih, što su, kako ističe za Hinu direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predložili iz samih predstavništava, procjenjujući da su to važni sajmovi za promociju Hrvatske.

Predstavništva pak planiraju i 27 posebnih prezentacija (općih ili specijaliziranih) za poslovne partnere i medije na tržištima. "Zbog daljnje prilagodbe rastućim trendovima digitalizacije i uvođenja ekološki prihvatljivih rješenja, na sajmovima se nastavlja ove godine i dostupnost promotivnih materijala putem QR kodova, a tijekom godine se očekuje i implementacija smjernica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, koji uz ostalo uključuje i pokretanje procesa izmjene postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta "Croatia, Full of Life"", zaključuje Staničić.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz