HTZ predstavlja hrvatsku turističku ponudu u Teksasu

Slika /slike 1/Turizam/htz.jpg

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u New Yorku predstavit će hrvatsku turističku ponudu na turističkom sajmu "Dallas Travel and Adventure Show" u Teksasu u SAD-u 30. i 31. ožujka, a najave s tržišta SAD-a govore o mogućem povećanju turističkog prometa prema Hrvatskoj ove godine za više od 20 posto.

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u New Yorku predstavit će hrvatsku turističku ponudu na turističkom sajmu "Dallas Travel and Adventure Show" u Teksasu u SAD-u 30. i 31. ožujka, a najave s tržišta SAD-a govore o mogućem povećanju turističkog prometa prema Hrvatskoj ove godine za više od 20 posto.

Najavljujući nastup na sajmu u Dallasu, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe sve bolje rezultate iz SAD-a, iz koje je ove godine do sada zabilježen porast dolazaka i noćenja od 20 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine.

"Dvoznamenkasti rast turističkog prometa ove godine iz SAD-a za Hrvatsku predviđaju i u Virtuosu, prestižnom američkom udruženju agencija specijaliziranih za luksuzna putovanja po cijelom svijetu. Očekujemo da će pozitivnim trendovima iz SAD-a pridonijeti i skoro otvaranje novog ureda-ispostave HTZ-a u Los Angelesu, za čijeg je direktora u tijeku natječajni proces na koji se prijavilo 20 kandidata", naglasio je Staničić.

I direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin spominje Virtuoso, pred čijim je brojnim agentima Hrvatska predstavljena na radionicama u Los Angelesu i New Orleansu, i koji su svi manje-više pokazali zanimanje za dovođenjem turista u Hrvatsku, a zanimanje postoji i u Teksasu.

"Uz istočnu i zapadnu obalu SAD-a, Teksas predstavlja područje s najvećim prosječnim dohotkom i tamo se znatno generira turistička potražnja. Navedeno potvrđuje i podatak o posjetiteljima sajma u Dallasu, među kojima je i velik broj onih koji ostvaruju godišnja primanja viša od 150 tisuća američkih dolara",  poručila je Rodin.

Dodala je i da sajam u Dallasu nudi mogućnost upoznavanja s turističkim posrednicima i predstavnicima medija, novostima iz industrije te obrazovno-zabavne sadržaje s brojnim uglednim predavačima.

Pozitivnim prognozama za hrvatski turizam iz SAD-a ove godine u prilog ide i uvođenje novog izravnog sezonskog leta iz SAD-a za Hrvatsku, odnosno iz Philadelphije za Dubrovnik, koje će prijevoznik American Airlines od 7. lipnja do 27. rujna ove godine povezivati tri puta tjedno.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz