HTZ na prvom turističkom sajmu u 2021. - CMT Digital u Stuttgartu

Slika /slike 1/Turizam/HTZ u Stuttgartu.jpg

Hrvatska turistička ponuda predstavljena je ovog tjedna na prvom ovogodišnjem međunarodnom turističkom sajmu, virtualnom CMT Digitalu u Stuttgartu, što je i prvi veći turistički događaj u Njemačkoj u 2021., koji označava početak razdoblja veće turističke prodaje i promocije. Predstavljanje hrvatskog turizma na tom sajmu važno za promociju i pozicioniranje Hrvatske na važnom njemačkom tržištu.

Hrvatska turistička ponuda predstavljena je ovog tjedna na prvom ovogodišnjem međunarodnom turističkom sajmu, virtualnom CMT Digitalu u Stuttgartu, što je i prvi veći turistički događaj u Njemačkoj u 2021., koji označava početak razdoblja veće turističke prodaje i promocije, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a.

Direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Njemačkoj Romeo Draghicchio smatra da je predstavljanje hrvatskog turizma na tom sajmu važno za promociju i pozicioniranje Hrvatske na važnom njemačkom tržištu, odakle najviše turista u Hrvatsku dolazi iz južnih pokrajina poput Baden-Württemberga.

“Uz prikaz atrakcija koje turisti mogu posjetiti u Hrvatskoj, glavne teme naše prezentacije bile su novosti i trendovi u hrvatskoj turističkoj ponudi kako bi zainteresiranim posjetiteljima poručili da je Hrvatska sigurna i dobro pripremljena turistička destinacija. Najviše zanimanja bilo je za kamping ponudu jer je CMT sajam tradicionalno okrenut kampistima", rekao je Draghicchio.

Virtualni posjetitelji sajma mogli su uživo pratiti nastupe i prezentacije pojedinih destinacija te putem online chata tražiti informacije o ponudi i situaciji u njima.

Draghicchio je naglasio da su i ove, kao i prijašnjih godina, na tom sajmu u Stuttgartu predstavljeni i rezultati renomiranog turističkog istraživanja instituta FUR o trendovima putovanja u 2021., među kojima se ističe da će odlučujući faktor pri donošenju odluka o putovanjima biti važeće mjere protiv širenja koronavirusa, dok su ostali fleksibilnost, smanjivanje rizika za klijente, sigurnost i visoki higijenski standardi.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz