HTZ na nautičkom sajmu Boot u Düsseldorfu i poslovnom sajmu OTM u Mumbaiu

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_214024960_cr.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja se na nautičkom sajmu Boot, koji se održava u Düsseldorfu od 20. do 28. siječnja. Iz HTZ-a su izvijestili i da su se prvi puta predstavili na poslovnom sajmu OTM u indijskom gradu Mumbai, održanom od 18. do 20. siječnja.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja se na nautičkom sajmu Boot, koji se održava u Düsseldorfu od 20. do 28. siječnja, izvijestili su iz HTZ-a napominjući kako je nastup na sajmu prilika za dodatnim tržišnim pozicioniranjem hrvatske nautičke ponude.

Sajam je posjetio direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić koji se susreo s predstavnicima njemačkog udruženja jedriličara i novinarima iz medija specijaliziranih za nautiku. Pritom je naglasio važnost nautike kao sastavnog dijela ukupne hrvatske turističke ponude.

"Nastup na sajmu Boot predstavlja izvrsnu priliku za dodatnim pozicioniranjem hrvatske nautičke ponude na ovom, za nas vrlo važnom tržištu. Naime, u Hrvatskoj je tijekom 2017. u nautičkom charteru ostvareno više od 470.000 dolazaka i više od tri milijuna noćenja, što predstavlja poraste u dolascima i noćenjima od 15 posto", kazao je Staničić.

Naveo je kako je upravo s njemačkoga tržišta ostvaren najveći turistički promet u nautičkom charteru, odnosno 76.000 dolazaka i 569.000 noćenja, što također predstavlja poraste od 15 posto u odnosu na 2016. godinu.

HTZ je u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i ACI-jem, u sklopu hrvatskog štanda organizirao poslovno druženje za partnere, uz ponudu hrvatskih jela i vina.

Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda svoju je ponudu na sajmu predstavilo i pet suizlagača - Angelina Yachtcharter, Burin Yacht Charter, Croatia Yachting, Marina Muroskva i The Yachting Club.

Iz HTZ-a su izvijestili i da su se prvi puta predstavili na poslovnom sajmu OTM u indijskom gradu Mumbai, održanom od 18. do 20. siječnja.

Organizator sajma prepoznao je pozitivan marketinški iskorak Hrvatske na velikom indijskom tržištu dodijelivši joj nagradu u kategoriji "Most promissing new destination", odnosno priznanje za najatraktivniju novu destinaciju, ističu iz HTZ-a.

Na sajmu je sudjelovalo 1.300 izlagača iz 60 zemalja, a uz HTZ svoju su ponudu predstavile i turističke zajednice Grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske i Zadarske županije.
S tržišta Indije u 2017. ostvareno više od 56.000 dolazaka i 128.000 noćenja.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz