HTZ: Glavna turistička kampanja za ljetnu sezonu na 14 tržišta

Slika /slike 1/Turizam/htz.jpg

HTZ je na 14 tržišta, u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj, Švedskoj, Švicarskoj i Belgiji, pokrenula pozivnu kampanju za promociju glavnog, ljetnog dijela turističke sezone i poticanje dolazaka stranih turista u Hrvatsku, koja će pod nazivom "Your Life, Your Time, Your Experience" biti aktivna do kraja srpnja.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je na 14 tržišta pokrenula pozivnu kampanju za promociju glavnog, ljetnog dijela turističke sezone i poticanje dolazaka stranih turista u Hrvatsku, koja će pod nazivom "Your Life, Your Time, Your Experience" biti aktivna do kraja srpnja, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

Kreirano je 14 promotivnih video spotova u trajanju 30 sekundi za oglašavanje na online kanalima, dok su turistički proizvodi koji se oglašavaju prilagođeni preferencijama svakog pojedinog tržišta, odnosno radi se o najčešćim motivima dolazaka u Hrvatsku.

Primjerice, uz sunce i more, na tržištu Francuske posebno se promovira kultura i nautika, u Poljskoj prirodne ljepote i aktivni odmor, u Nizozemskoj kamping, u Švedskoj eno-gastronomija i nautika, a kroz cijelu kampanju ističe se i oznaka održivosti hrvatskog turizma "Croatia, naturally yours" (koja predstavlja godove na drvetu te prožimanje plave i zelene Hrvatske).

Kampanja se, po riječima direktora HTZ-a Kristjana Staničića, provodi na najgledanijim TV kanalima i najčitanijim portalima i tiskovinama na svakom tržištu, na društvenim mrežama te na uličnim 'billboardima', digitalnim panelima i javnom prijevozu. Staničić najavljuje i da će se u svibnju i lipnju na nekoliko tržišta održati i press konferencije te posebne prezentacije - u Bratislavi, Beču i New Yorku, kako bi se osigurala i dodatna vidljivost i promocija Hrvatske.

I ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, kako prenose iz HTZ-a, vjeruje da će se kampanjom dodatno potaknuti interes turista da dođu u Hrvatsku, pri čemu ističe da je promocija kreirana po mjeri svakog tržišta te da se osim već poznate ponude žele istaknuti i sve vrijednosti koje turistima pružaju autentični sadržaj i doživljaj cijele destinacije.

Kampanja se provodi u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj, Švedskoj, Švicarskoj i Belgiji.

(Hina)
 
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz