HTZ do kraja prosinca promovira poslovni turizam na devet svjetskih tržišta

Slika /slike 1/Turizam/htz.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do kraja ove godine provodi posebnu promotivnu kampanju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude, izvijestili su iz HTZ-a, navodeći da se kampanja provodi na devet svjetskih tržišta, kao što su Francuska, SAD-e, Njemačka, Austrija, Velika Britanija, Benelux, Italija, Rusija i Slovenija.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do kraja ove godine provodi posebnu promotivnu kampanju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a, navodeći da se kampanja provodi na devet svjetskih tržišta.

Ta se kampanja provodi na tržištima Francuske, SAD-a, Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Beneluxa, Italije, Rusije i Slovenije, i to putem društvenih mreža (Linkedin), print oglasa u specijaliziranim MICE izdanjima te online kanalima oglašavanja.

Istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju, kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić napominjući kako će se nastaviti s promocijom ovog proizvoda na ključnim stranim tržištima s ciljem značajnijeg produljenja turističke sezone.

HTZ do sredine prosinca provodi i promotivnu kampanju kojoj je cilj promocija svih finalista i pobjednika natječaja EDEN - Europske destinacije izvrsnosti. Osim Hrvatske, kampanja koja promovira sve destinacije finaliste, provodi se putem društvenih mreža na tržištu Slovenije, Njemačke i Austrije. Do sada su predstavljene destinacije Bilje, Karanac, Veliko Trojstvo, Roč, općina Sveti Martin na Muri, Čakovec – grad Zrinskih, Sinj – grad Alkara, Sisak – grad pobjeda, itd. U idućim danima, navode iz HTZ-a, slijedi predstavljanje Parka prirode Papuk, dvorca Trakošćan, Parka prirode Lastovsko otočje, Daruvara, Varaždina, Srijema i Slavonije, Zagorja – Bajke na dlanu te ostalih finalista.

Pobjednička destinacija, nositeljica titule EDEN, promovira se na službenim stranicama Europske komisije (EK) i HTZ-a te se zajedno s finalistima kao primjer dobre prakse predstavlja na europskoj razini. Dosadašnje hrvatske destinacije pobjednici EDEN izbora su Vukovar – Vučedol – Ilok, Gornje Međimurje, Stancija 1904 Svetvinčenat, Pustara Višnjica (Slatina), Grad Nin, NP Sjeverni Velebit, Grad Đurđevac i Općina Sv. Martin na Muri, podsjećaju iz HTZ-a.

EDEN je projekt kojeg je EK pokrenula 2006. s ciljem stvaranja mreže najboljih destinacija održivog turizma, promocije novih netradicionalnih i turistički manje razvijenih destinacija, stvaranja svijesti o raznolikosti europske turističke ponude, te poticanja destinacija za razvoj modela održivog razvoja turizma. Biraju se netradicionalna i manje razvijena odredišta, koja ponudu temelje na održivom turizmu. HTZ u EDEN projektu sudjeluje od samog početka, a od 2013. sudjeluje kao punopravna članica uz financijsku potporu EK, navodi se u priopćenju HTZ-a.

(Hina)



Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz