HTZ: "Croatia Full of Magic" za virtualni pogled zimskih ljepota i običaja

Slika /slike 1/Turizam/zima u rh.jpg

Komunikacijska platforma "Croatia Full of Magic" pokrenuta je na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, s ciljem održavanja prisutnosti i vidljivosti Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima kroz približavanje blagdanskih ljepota i raznolikosti hrvatskih destinacija u zimskom razdoblju.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) novom kampanjom "Croatia Full of Magic" poziva turiste da u vremenu ograničenih putovanja zbog pandemije virtualno "posjete" zimske ljepote i običaje Hrvatske i dožive je kao destinaciju u koju će uskoro moći putovati.

Komunikacijska platforma "Croatia Full of Magic" pokrenuta je na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, s ciljem održavanja prisutnosti i vidljivosti Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima kroz približavanje blagdanskih ljepota i raznolikosti hrvatskih destinacija u zimskom razdoblju, priopćeno je u utorak iz HTZ-a.

Kampanja će se provoditi do sredine siječnja 2021. godine te kroz objave i kadrove na društvenim mrežama nastojati Hrvatsku približiti kao 'top of mind' destinaciju koju će turisti uskoro ponovo ili i prvi put posjetiti. U sklopu toga i domaći i strani pratitelji mreža mogu osvojiti putovanje Hrvatskom u 2021. godini, kažu iz HTZ-a.

"S obzirom na epidemiološku situaciju u Hrvatskoj i svijetu primarni cilj zimske komunikacijske platforme je zadržavanje interakcije s milijunskim pratiteljima diljem svijeta kojima našu zemlju želimo dodatno približiti kao kvalitetnu i raznoliku destinaciju", ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

U kampanji će se koristiti atraktivne zimske fotografije i video materijali hrvatskih destinacija, znamenitosti i turističkih proizvoda, a prikazivat će se i tradicionalni recepte hrvatskih blagdanskih delicija. Tu su i natječaji za pratitelje na društvenim mrežama u kojima mogu osvojiti nagrade kao što su pet dana boravka u Hrvatskoj za dvije osobe, prigodni poklon paketi ili produženi vikend boravak u 2021. u objektima kontinentalnom dijelu zemlje, poručuje Staničić.

U kampanju se mogu uključiti i turističke zajednice dostavom foto i video materijale, zanimljivih blagdanskih tradicija i običaja svoga kraja te aktivnostima u destinacijama u zimskom razdoblju, a mogu se uključiti i ljubitelji Hrvatske sa svojim "magičnim" pogledima iz hrvatskih destinacija.

(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz