HTZ: Belgijska televizija i pariški Vogue - Hrvatska idealna ljetna destinacija

Slika /slike 1/Turizam/htz.jpg

Po podacima HTZ-a, video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo više od 1,5 milijuna korisnika, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na tržištima Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije. Na YouTube-u video je pregledan više od 37 tisuća puta, dok je na Instagramu oznaka #CroatiaLongDistanceLove korištena više od tisuću puta.

Belgijska VTM televizija i pariški modni magazin Vogue preporučili su Hrvatsku kao idealnu ljetnu destinaciju, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

Tako je jedna od najgledanijih belgijskih komercijalnih televizijskih kuća VTM u večernjim vijestima u utorak objavila dvominutni prilog u kojem je Hrvatska istaknuta kao "korona free" destinacija, navode iz HTZ-a.

U prilogu je objavljeno kako neke zemlje poput Hrvatske, Grčke i Portugala imaju jako dobru situaciju vezanu uz epidemiju korona virusa, a sve je popraćeno kadrovima hrvatske obale i otoka iz najnovijeg komunikacijskog koncepta HTZ-a  #CroatiaLongDistanceLove.

Iz HTZ-a ističu i kako je poznati modni magazin pariški Vogue na svom Facebook profilu, kojeg prati više od pet milijuna pratitelja, objavio fotografiju skakaonice na zadarskom bazenu Kolovare, uz opis "sunčano poslijepodne u Hrvatskoj zvuči idealno". Autor fotografije je poznati fotograf Cameron Hammond.

Direktor HTZ- Kristjan Staničić zadovoljan je recentnim objavama o Hrvatskoj u prestižnim inozemnim medijima.

Iz HTZ-a su u utorak izvijestili da su pripremili četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture kroz koje nastavljaju provoditi novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove.

Prvi je na društvenim mrežama objavljen video na temu hrvatskih prirodnih ljepota. Po podacima HTZ-a, video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo više od 1,5 milijuna korisnika, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na tržištima Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije.

Na YouTube-u video je pregledan više od 37 tisuća puta, dok je na Instagramu oznaka #CroatiaLongDistanceLove korištena više od tisuću puta.

Posljednjih mjesec dana raste i broj fanova i njihovih aktivnosti na kanalima Croatia full of life pa je primjerice samo u travnju na Instagramu ostvaren doseg od gotovo četiri milijuna ljudi, više od devet tisuća komentara, 740 tisuća like-ova te više od pet tisuća novih fanova, istaknuli su iz HTZ-a u objavi o četiri nova videa.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz