Hrvatski vinari na sajmu vina u Düsseldorfu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/hr vina u dusseldorfu.jpg

Na najvećem svjetskom sajmu vina ProWein 2024., koji se od 10. do 12. ožujka održava u Düsseldorfu, na nacionalnom štandu izlaže 21 hrvatska vinarija - Badel 1862, Kutjevo, Osilovac, PP Orahovica, Belje Plus, Iločki podrumi, Krauthaker, Dingač Skaramuča, Požega Impex, Vina Bedekovich, Lagradi, Galić, Testament Winery, Peninsula, Vina Delmati, Jako vino, Podrum Štrigova, Vinarija Štampar, OPG Dvanajščak, Mladina Plus i Royal Hill.

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK), hrvatski vinari po 12. put zajednički nastupaju na najvećem svjetskom sajmu vina ProWein 2024., koji se od 10. do 12. ožujka održava Düsseldorfu, izvijestili su u ponedjeljak iz HGK.

Na nacionalnom štandu površine 126 četvornih metara izlaže 21 hrvatska vinarija - Badel 1862, Kutjevo, Osilovac, PP Orahovica, Belje Plus, Iločki podrumi, Krauthaker, Dingač Skaramuča, Požega Impex, Vina Bedekovich, Lagradi, Galić, Testament Winery, Peninsula, Vina Delmati, Jako vino, Podrum Štrigova, Vinarija Štampar, OPG Dvanajščak, Mladina Plus i Royal Hill.

"Zajednički nastup naših vinara na sajmu ProWein omogućava predstavljanje posebnosti terroira i podneblja, bogatstvo autohtonih kultivara i tipova vina naše četiri vinske regije i doprinosi pozicioniranju Hrvatske na zahtjevnoj svjetskoj vinskoj sceni", kazao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Premda je pokrivenost uvoza izvozom u vinu manja od 50 posto, kako je naveo, ohrabruje činjenica da se u domaćem izvozu kontinuirano povećava udio vina značajno viših cjenovnih kategorija u odnosu na uvozna vina, što govori o konkurentnosti hrvatskih vina, ali i jasno pokazuje da se hrvatsko vinarstvo želi pozicionirati u segmentu izvrsnosti.

Kovačević je kazao kako u HGK smatraju da ukoliko se želi brendirati Hrvatsku kao vinsku zemlju, što bi s obzirom na gospodarski značaj turizma za Hrvatsku trebao biti razvojni imperativ, mora se snažnije ulagati u promociju vina u inozemstvu, posebice u sajamske nastupe i ciljane kampanje. "ProWein je najveći svjetski prodajni sajam i zato je važno da se naši vinari pod zajedničkim brendom Vina Croatia Vina Mosaica promoviraju i predstave s najboljim vinima i novitetima", rekao je Kovačević.

Sudjelovanje na sajmu, kako su istaknuli iz HGK, domaćim vinarima pruža jedinstvenu priliku za izgradnju međunarodnih poslovnih kontakata i promociju domaćih vrhunskih vina.

Direktor prodaje Vinarije Kutjevo Damir Vondraček naveo je da je sajam ključan za poticanje njihovog izvoznog potencijala, a podrška HGK im je neizmjerno važna u tom procesu.

Direktor prodaje tvrtke Jako vino Ante Rebrina ističe, pak, kako hrvatska vina i vinarstvo nisu više nepoznanica u svijetu.

Hrvatska je kao turistička zemlja široko prepoznata, dok hrvatska vina zauzimaju određenu poziciju u HoReCa kanalu kao i u maloprodaji, kazao je napominjući kako je pravi trenutak da svi kroz individualne, ali i skupne inicijative, kao što je ova s HGK, iskoriste navedeno i dodatno ojačaju poziciju naših vina na stranim tržištima. Sve to, kako je rekao Rebrina, može se postići samo konkretnim i kontinuiranim ulaganjem.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz