Hrvatski turizam na svjetskoj burzi ITB u Berlinu

Slika /slike 1/HINA/P-FAH-H7315690.jpg

Na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi, jubilarnom 50. ITB-u u Berlinu od 9. do 13. ožujka, među više od 10 tisuća izlagača iz cijelog svijeta turističku ponudu predstavit će i Hrvatska, koja očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova  s njemačkog i drugih tržišta.

Na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi, jubilarnom 50. ITB-u u Berlinu od 9. do 13. ožujka, među više od 10 tisuća izlagača iz cijelog svijeta turističku ponudu predstavit će i Hrvatska, koja očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova  s njemačkog i drugih tržišta.

Nositelj nacionalne prezentacije hrvatskog turizma na ITB-u je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na čijem će se izlagačkom prostoru predstaviti i 20-ak suizlagača. Među njima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske i Šibensko-kninske županije te gradova Zagreba i Splita kao i turističke tvrtke Arenaturist, Maistra, Valamar Riviera, HUP-Zagreb, Sunčani Hvar, Katarina Line, Abacus Tours, Adriana Travel, Crvena Luka, Travelana, Ban Tours, Super Tours, Bi Village te Croatia Airlines.

ITB će prvog dana (9. ožujka) posjetiti ministar turizma Anton Kliman. Tom će prilikom s glavnim tajnikom Svjetske turističke organizacije-UNWTO Talebom Rifaijem razgovarati o nastavku suradnje i sudjelovati na ministarskom panelu UNWTO-a "Put svile". U planu je i sastanak s predstavnicima njemačkih touroperatora, uključujući najveći TUI, s kojima će se, kao i s predstavnicima zračnih prijevoznika, sastati i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Ivičić je podsjetio da su Nijemci i prošle godine u hrvatskom turizmu s gotovo 17 milijuna noćenja imali najveći udjel u ukupnim noćenjima, od 21 posto, kao i da su ostvarili 6,6 posto više noćenja te s 2,2 milijuna dolazaka porast od 6,3 posto u odnosu na 2014. godinu.

U vezi nastupa na ITB-u iz Glavnog ureda HTZ-a napominju da njihov izlagački prostor ima određenih promjena u odnosu na dosadašnje, od izgleda štanda, koji je otvoreniji i bez pregradnih panela, što daje više prostora za sastanke i susrete s partnerima, dok će se u skladu s konceptom i sloganom "Croatia, Full of life" po 'kruni' (gornjem okviru) te bočnim plohama štanda 'vrtjeti' novi spotovi i poruke na njemačkom jeziku kao i razni motivi destinacija, odnosno doživljaja iz kampanje HTZ-a (gastro, aktivni turizam, kamping turizam i drugi).

Trećeg dana ITB-a planiran je susret izlagača s njemačkim i drugim stranim partnerima, kada će se na hrvatskom štandu poslužiti neki od hrvatskih specijaliteta.

Turistička burza ITB u Berlinu po svemu je najveća u svijetu - održava se na površini od 160 tisuća metara četvornih, okuplja više od 10 tisuća izlagača iz gotovo 190 zemalja te ju u prosjeku svake godine posjeti blizu 200 tisuća turističkih i drugih profesionalaca iz cijelog svijeta. Osim trendova i novosti iz svih segmenata u turističkoj i industriji putovanja ITB donosi i trendove iz brojnih drugih sektora koji se vežu uz turizam, od tehnologije i trgovine, do sporta i glazbe.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz