Hrvatski turizam na sajmu ITB China osvojio dvije nagrade

Slika /slike 1/Turizam/hrvatski turizam u kini.jpg

HTZ predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 15. do 17. svibnja. Hrvatski turizam je na poslovnom sajmu ITB China osvojio dvije prestižne nagrade - za doživljaj filmske ture "Igre prijestolja" u Dubrovniku te za suradnju sa Slovenskom turističkom organizacijom.

Hrvatski turizam je na poslovnom sajmu ITB China osvojio dvije prestižne nagrade - za doživljaj filmske ture "Igre prijestolja" u Dubrovniku te za suradnju sa Slovenskom turističkom organizacijom, izvijestila je u četvrtak Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

HTZ predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 15. do 17. svibnja.

Hrvatska ponuda se predstavlja u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), s ukupno 23 europska subjekta, među kojima su i Europska prijestolnica kulture (EPK) Rijeka 2020. te Turistička zajednica grada Zagreba.

Sajam u Šangaju ekskluzivno je usmjeren na kinesko tržište i spaja predstavnike međunarodnih odredišta, davatelja usluga i tehničkih rješenja s najvećim kineskim turističkim subjektima i kupcima, kojih će ove godine biti više od 850, navode iz HTZ-a.

Tako je za doživljaj filmske ture "Igre prijestolja" u Dubrovniku u okviru nagrade "It's My World Travel Adwards 2019.", i to u kategoriji "Amazing Travel Experiences of the Year". Riječ je o priznanjima koje dodjeljuju ITB China i specijalizirani turistički portal Qyer namijenjen kineskim turistima. Qyer se pozicionirao kao iznimno popularna kineska i svjetska platforma koja nudi usluge putovanja koju koristi preko 100 milijuna ljudi diljem svijeta, pojašnjavaju iz HTZ-a.

U sklopu sajma održana je i dodjela nagrada "CTW Chinese Welcome Award", koju od 2004. godine dodjeljuje organizacija COTRI - China Outbound Tourism Research Institute, a HTZ ju je osvojio zajedno sa Slovenskom turističkom organizacijom, za projekt "Experience Croatia, Feel Slovenia" u kategoriji "Internet & Media“. COTRI, pojašnjavaju iz HTZ-a, jedan je od vodećih neovisnih istraživačkih instituta na svijetu za savjetovanje, istraživanje, informiranje, obuku i procjenu kvalitete vezano za kinesko tržište odlaznog turizma, a pobjednike u pet kategorija će promovirati putem vlastitih komunikacijskih kanala i društvenih mreža.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji je preuzeo nagrade, poručio je da je nastup na ITB sajmu od velikog značaja, posebice u godini koja je proglašena hrvatsko-kineskom godinom kulture i turizma.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz