Hrvatski turizam na 45. Svjetskoj turističkoj burzi WTM London

Slika /dokumenti/Turistički sajam VB.jpg

Hrvatski turistički profesionalci predstavit će ponudu hrvatskog turizma i razgovarati s poslovnim partnerima od 4. do 6. studenoga na jednoj od vodećih svjetskih turističkih burzi, WTM London, koja će ove godine u jubilarnom 45. izdanju okupiti rekordnih pet tisuća izlagača iz više od 180 zemalja. Nositelj hrvatskog sudjelovanja na londonskom WTM-u je HTZ, na čijem se izlagačkom prostoru predstavlja i još 30-ak turističkih zajednica i tvrtki.

Hrvatski turistički profesionalci predstavit će ponudu hrvatskog turizma i razgovarati s poslovnim partnerima od 4. do 6. studenoga na jednoj od vodećih svjetskih turističkih burzi, WTM London, koja će ove godine u jubilarnom 45. izdanju okupiti rekordnih pet tisuća izlagača iz više od 180 zemalja.

Nositelj hrvatskog sudjelovanja na londonskom WTM-u (World Travel Market) je Hrvatska turistička zajednica (HTZ), na čijem se izlagačkom prostoru predstavlja i još 30-ak turističkih zajednica i tvrtki, čiji će predstavnici u izravnim kontaktima sa poslovnim partnerima sa britanskog tržišta i drugima iz svijeta dogovarati suradnje.

Turističko tržište Ujedinjenog Kraljevstva (UK) jedno je od najjačih u svijetu, a važno je i za hrvatski turizam, u kojemu su ove godine u deset mjeseci britanski turisti sa 825 tisuća dolazaka u plusu od 1 posto u odnosu na isto lanjsko vrijeme, a njihovih 4,1 milijuna noćenja rast je od 2 posto, čime su na 6. mjestu među stranim noćenjima.

Njihovi turisti poznati su kao dobri potrošači, a vezani su za avio promet, pa će se u razgovorima s partnerima s tog tržišta osim o sadržajima putovanja, razgovarati i o aviolinijama, koje su za to tržište prema Hrvatskoj kao i drugim zemljama u svijetu među najvažnijim prometnim vezama.

"Hrvatska je odlično pozicionirana na UK tržištu, što potvrđuje i šesto mjesto njihovih turista među stranim noćenjima ove godine, kao i to što putuju cijele godine, vole i traže kvalitetu ponude i raznovrsnost proizvoda i usluga, gostoprimstvo, autentična iskustva i omjer vrijednosti za novac. Hrvatsku smatraju pogodnom i za putovanja različitih generacija", ističu uoči WTM-a iz HTZ-a.

Na sajmu će sudjelovati i ministar turizma i sporta Tonči Glavina, koji će kao i direktor HTZ-a Kristjan Staničić razgovarati sa partnerima, avioprijevoznicima, touroperatorima i drugima o unapređenju suradnje za 2026. i dalje godine, sresti se i s ministrima i udruženjima iz drugih zemalja.

Prema trendovima s britanskog tržišta, njihovi turisti bez obzira na inflaciju i poraste cijena i dalje žele putovati, a uz odredišta u vlastitoj zemlji zanimaju ih snažno i dalje i ona izvan zemlje za kratka 'city break', avanturistička i putovanja vezana za prirodne ljepote, a žele i u nove destinacije, pri čemu im je važna sigurnost i ukupno situaciji u zemlji u kojoj žele provesti odmor.

U svemu tome Hrvatska, dodaju iz HTZ-a, ima svojih prednosti jer se smatra sigurnom i prijateljskom zemljom te odredištem koje daje kvalitetnu uslugu za novac, autentičnost, iskustvo i održivost, ali i mogućnosti za luksuznije odmore te otkrivanje lokacija gdje su snimani poznati filmovi ili serije, što sve turisti iz UK i traže. Mnogi mediji, ali i turistički profesionalci u svojim istraživanjima odredišta gdje će Britanci rado putovati u 2026. spominju i porast želja za putovanjima u neistražene destinacije, pri čemu iz Hrvatske spominju primjer otoka Visa.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz