- Objavljeno: 24.04.2025.
Hrvatski turizam iz Češke očekuje lanjske rezultate - CA uvodi letove Zagreb-Prag
Češko tržište je među vodećih pet s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, što se želi zadržati i ove godine, pri čemu će biti važne i cijene u Hrvatskoj. Ta zajednička promocija HTZ-a i nacionalnog avioprijevoznika održana je ovog tjedna u Pragu predstavnicima više od 50 čeških turističkih agencija i touroperatora.
Češko tržište je među vodećih pet s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, što se želi zadržati i ove godine, pri čemu će biti važne i cijene u Hrvatskoj, naveli su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u povodu promocije turizma i nove sezonske aviolinije Croatia Airlinesa (CA) Zagreb-Prag.Ta zajednička promocija HTZ-a i nacionalnog avioprijevoznika održana je ovog tjedna u Pragu predstavnicima više od 50 čeških turističkih agencija i touroperatora.
"Češka je važno tržište za ukupne turističke rezultate u Hrvatskoj, koja je i dalje među najpopularnijim inozemnim destinacijama čeških ljubitelja putovanja. Prošle godine su češki turisti ostvarili više od pet milijuna noćenja u Hrvatskoj i ove godine to želimo zadržati, iako neće biti lako jer se globalni sektor putovanja suočava s brojnim izazovima. Ipak, siguran sam da će veliki broj čeških turista birati hrvatske destinacije", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Rukovoditelj prodajnog tržišta Croatia Airlinesa za središnju Europu Mato Radić na promociji u Pragu rekao je da bi te letove trebali obavljati novim zrakoplovima Airbus A220, kojima je obnovljena postojeća flota.
"Očekujemo vrlo dobar interes i popunjenost u oba smjera, i za turistička i poslovna putovanja, a kreirali smo i atraktivne pakete i cijene za tu liniju", kazao je Radić, dodajući da će tijekom ljetne sezone imati i letove Split-Prag i Dubrovnik-Prag.
Time će Croatia Airlines ukupno u turističkoj sezoni Zagreb izravno povezivati s 23 međunarodna odredišta, a Hrvatsku s 30 odredišta.
Direktor HTZ-ovog predstavništva u Češkoj Miodrag Mlačić poručio je pak da će Česi prilikom odabira putovanja i destinacija ove godine najviše u obzir uzimati cijene, napominjući da lanjski rast cijena u hrvatskom turizmu nije prošao nezamijećeno na tržištu Češke.
"Iako se Hrvatska i dalje u Češkoj percipira kao lijepa, sigurna i atraktivna turistička destinacija, dionici u turizmu moraju biti oprezni po pitanju formiranja cijena. Prve ili 'first minute' rezervacije prošle su dobro, ali za 'širu sliku' potrebno je pričekati i 'last minute' ponude", ocijenio je Mlačić.
Iz HTZ-a dodaju da su češki turisti prošle godine najviše noćili u Splitsko-dalmatinskoj, Istarskoj i Zadarskoj županiji, a među odredištima najviše u Umagu, Viru, Medulinu, Biogradu na Moru i Poreču. Za smještaj su daleko najviše birali objekte u domaćinstvima, zatim kampove i hotele.
(Hina)