Hrvatski turizam i gospodarstvo predstavljeni na najvažnijem kineskom uvoznom sajmu

Slika /slike 1/Turizam/rh u Šangaju.jpg

Na 2. kineskom međunarodnom uvoznom sajmu - China International Import Expo (CIIE), na kojem sudjeluje više od 150 tisuća kineskih i stranih kupaca, uz izlagače iz više od 100 zemalja svijeta, tako je u sklopu hrvatskog nacionalnog paviljona održan "Croatia day", susret hrvatskih tvrtki s brojnim kineskim partnerima.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavili su hrvatsku gospodarsku i turističku ponudu na najvažnijem kineskom međunarodnom uvoznom sajmu, koji se od 5. do 10. studenog održava Šangaju.

Na 2. kineskom međunarodnom uvoznom sajmu - China International Import Expo (CIIE), na kojem sudjeluje više od 150 tisuća kineskih i stranih kupaca, uz izlagače iz više od 100 zemalja svijeta, tako je u sklopu hrvatskog nacionalnog paviljona održan "Croatia day", susret hrvatskih tvrtki s brojnim kineskim partnerima, izvijestili su u četvrtak iz HGK-a i HTZ-a.

Predsjednik HGK Luka Burilović poručio da kinesko tržište više nije rezervirano samo za najhrabrije, već da su vrata kineskog tržišta otvorena za cijeli svijet. Burilović je kazao kako je hrvatski izvoz u Kinu samo lani rastao za 25 posto, što je dokaz da se može konkurirati na tako velikom tržištu. Dodaje da je prošlogodišnji sajam nadmašio očekivanja, pri čemu su ugovoreni poslovi dosegli vrijednost 50,8 milijardi dolara, pa se nada da će se i hrvatske tvrtke izboriti za svoj dio kolača.

Direktor HTZ-a Kristijan Staničić ističe da uz nastup na sajmu ITB China, na kojem je HTZ ove godine osvojio nagradu za hrvatski turizam, ovo je drugo ovogodišnje veliko predstavljanje na iznimno važnom kineskom tržištu. Navodi da je u dosadašnjem dijelu godine s kineskog tržišta ostvareno 24 posto više dolazaka i noćenja u odnosu na isto lanjsko razdoblje, čime Kina zauzima drugo mjesto među dalekim tržištima s kojih se u Hrvatskoj ostvaruje najveći turistički promet.

Staničić se na sajmu susreo i s najvažnijim kineskim partnerima poput Shendi grupe i Ctrip-a, s kojima je razgovarao o budućoj zajedničkoj suradnji.

Osnivanje ovog sajma predstavlja važan potez kineske vlade u liberalizaciji i otvaranju tržišta, koje je drugo u svijetu po uvozu, a vodeće po potrošnji. S obzirom na to da je Kina najmnogoljudnija zemlja svijeta te stoji uz bok SAD-u kao svjetski gospodarski div, kineska vlada ulaže iznimne napore kako bi CIIE postao nezaobilazno okupljanje u kalendaru događanja na međunarodnoj razini. Posebna je vrijednost sajma CIIE u brojnim poslovnim sastancima, sastancima na visokim političkim i diplomatskim razinama, predstavljanju gospodarskih i turističkih potencijala različitih zemalja te međusobnoj razmjeni iskustva i znanja, zaključuje se u zajedničkom priopćenju HGK-a i HTZ-a.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz