- Objavljeno: 21.07.2016.
Hrvatski Surf'n'Fries osvaja Rusiju, na meti SAD i Kina
Najuspješnija hrvatska franšiza Surf'n'Fries, koju su prije sedam godina pokrenuli mladi Riječani Andrija Čolak i Denis Polić, širi biznis i na Rusiju. Od novih su tržišta u ovoj godini otvorili i irsko, njemačko i iransko te potpisali Master za zemlje Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Najuspješnija hrvatska franšiza Surf'n'Fries, koju su prije sedam godina pokrenuli mladi Riječani Andrija Čolak i Denis Polić, širi biznis i na Rusiju. S moldavskim Tucano Coffeejem prvi će objekt otvoriti već krajem ljeta, i to na području Moskve, a plan sigurno nije ostati na jednom objektu, ističe Polić.Njihov Master franšizer polaže velike nade u uspjeh te najavljuje najmanje 100 prodajnih mjesta. A da bi to mogao biti "dobar posao u Rusiji", za Russia Beyond The Headlines potvrdila je i direktorica Ruske udruge za franšizno poslovanje Jekaterina Sojak, izjavivši kako je tržište brze hrane jedan od rijetkih sektora ruskog biznisa koji raste unatoč krizi. U prvom tromjesečju promet u restoranim brze hrane u Rusiji je rastao je 3%, u odnosu na lani. Broj posjetitelja u klasičnim restoranima u tom je razdoblju pao 14%.
Mladići iz Surf'n'Friesa od novih su tržišta u ovoj godini otvorili i irsko, njemačko i iransko te potpisali Master za zemlje Ujedinjenih Arapskih Emirata. Prvi objekt tamo će biti otvoren već u rujnu na poznatom Kite-beachu u Dubaiju. U Irskoj su zasad prisutni s formatom Surf'n'fries-Trailer. No njihov master franšizer Dražen Tolić tamo ima puno veće planove za širenje i radi na pronalasku lokacije za otvaranje Surf'n'fries-Storea, objašnjava Polić. I u Njemačkoj su počeli kroz master franšizu i manje objekte.
Na području Stuttgarta imaju pet jedinica različitih formata, a do kraja ljeta otvaraju prvi Shop-In-Shop model na benzinskoj postaji. U Beču pak idućeg mjeseca otvaraju dva nova fiksna objekta, koji su plod petogodišnjeg rada austrijskih franšizera koji su tamo počeli s jednim Surf'n'fries mobilnim objektom, a danas imaju pet različitih objekata. Nakon što je Iran izašao iz međunarodne izolacije, i tamošnje tržište s 80 milijuna stanovnika od ogromnog je potencijala, a u Surf'n'Friesu idu i dalje. U pregovorima su i za ulazak u SAD i Kinu te aktivno rade i na novim proizvodima.
"Na domaćem tržištu iz godine u godinu rastemo i po broju transakcija i po broju prodajnih mjesta. Naglasak je i dalje na sezonskom tipu poslovanja i to najviše kroz Surf'n'fries-Mobile.", kaže Polić.
(Poslovni dnevnik)