Hrvatski startup STEMI uspješno se predstavio na CES-u u Las Vegasu

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_103755371.jpg

Na najvećem svjetskom sajmu potrošačke elektronike CES koji je održan u Las Vegasu, predstavio se i hrvatski startup STEMI sa svojim robot-paukom. Odlazak u Las Vegas i prilika za predstavljanje pred tehnološkim novinarima, investitorima i distributorima iz cijeloga svijeta je nagrada za pobjedu na Idea Knockoutu 2016., čiji je generalni pokrovitelj Hrvatski Telekom.

CES je održan po pedeseti put, a riječ je o jednom od deset najeksponiranijih medijskih događaja na svijetu, stoga je izlaganje na ovom događaju vrijedna prilika za promociju hrvatskih inovativnih proizvoda.

STEMI je jedan od šestotinjak startupova iz cijelog svijeta koji je izlagao u Eureka Parku, za koji je apliciralo više od šest tisuća startupova, no mjesta je bilo samo za najinovativnije.

Za njihovog robota zainteresirani su u Amazonu, Googleu, Samsungu, Philipsu i mnogim drugim velikim kompanijama, a priloge o njima snimili su mnogi online i TV mediji, uključujući CNN.

„U 2017. godini želimo se okrenuti zapadnom tržištu Europe i Amerike te nam je odlazak na CES bila sjajna prilika da ostvarimo kontakte i poznanstva koja će nam pomoći to ostvariti“, poručio je jedan od osnivača STEMI-ja Marin Trošelj.

Hexapod robot-pauk tinejdžeri moraju sastaviti sami, prateći video-upute kroz koje stvaraju strast prema programiranju, elektronici i tehnologiji. Tek nakon što pauk sastave mogu njime upravljati preko aplikacije na mobitelu.

Osim STEMI-ja, u Eureka Parku predstavio se i startup MyBrushes iz Vukovara, koji je sa svojim zanimljivim konceptom četkice za zube za najmlađe također sudjelovao na Idea Knockoutu.

(PoslovniPuls)

 
 

Vijesti iz medija | Uspjesi izvoznika | Strana tržišta i prilike