- Objavljeno: 12.06.2019.
"Hrvatski start-upovi na Start.up! Germany 2019 Road Show-u"
Hrvatski start-up iz područja Interneta stvari na čelu s osnivačem Marinom Bekom pobjednik je natječaja „Hrvatski start-upovi na Start.Up! Germany 2019 Road Show-u“. Glavna nagrada je poziv za sudjelovanje na Start.up! Germany 2019 Road Showu kojeg organizira Krovno udruženje njemačkih vanjskotrgovinskih komora (DIHK), a koji će hrvatske start-upove provesti kroz regije Ruhr i Bavarske. Cilj Road Showa je povezivanje njemačkih i međunarodnih start-upova, Venture capital-fondova, gospodarstvenika i predstavnika politike.
Hrvatski start-up iz područja Interneta stvari na čelu s osnivačem Marinom Bekom pobjednik je natječaja „Hrvatski start-upovi na Start.Up! Germany 2019 Road Show-u“. Drugu i treću nagradu osvojili su timovi Identyum Roberta Ilijaša, odnosno team Silver Monitor Tihane Petričević.U prostorijama Algebra laba u Zagrebu sinoć je osam finalista ovog natječaja prezentiralo svoje projekte pred mnogobrojnom publikom. Glavna nagrada ovog natječaja je poziv za sudjelovanje na Start.up! Germany 2019 Road Showu kojeg organizira Krovno udruženje njemačkih vanjskotrgovinskih komora (DIHK), a koji će naše start-upove provesti kroz regije Ruhr i Bavarske. Cilj Road Showa je povezivanje njemačkih i međunarodnih start-upova, Venture capital-fondova, gospodarstvenika i predstavnika politike.
Nakon prošlogodišnjeg uspjeha pobjednika natječaja u Njemačkoj, kada su domaći start-upovi Gideon brothers i Orqa FPV uspjeli pomesti 16 konkurentskih start-upova iz cijelog svijeta, organizatori iz Njemačko-hrvatske komore nadaju se istim rezultatima i ove jeseni. Interes domaćih start-upova za njemačko tržište ogroman je, a takav je i potencijal ovog putovanja.
Organizirani obilazak njemačkih kompanija i mogućnost bilateralnih razgovora i nastupa pred potencijalnim investitorima prilika je do koje se inače teško dolazi. Hrvatski start-upovi su tako najviše u potrazi za poslovnim partnerima i kupcima dok manji broj traži investitore. Upravo to je i cilj ovog projekta – povezati njemačke kompanije s međunarodnim start-upovima, u ovom slučaju s hrvatskim. Ovogodišnji finalisti mlade su kompanije koje i njemačkom tržištu imaju što za ponuditi. Uglavnom već poznati hrvatskoj javnosti, osam finalista u tri minute prezentiralo je svoje projekte publici koju su sačinjavali predstavnici kompanija, start-up institucija, fondova i državnih agencija.
Na događaju čiji su domaćini bili Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora te Odjel gospodarstva Njemačkog veleposlanstva u Zagrebu, svoje su projekte prezentirali timovi Ascalia, Identyum, Makabi Agritech, Silver Monitor, Spotsie, Stratowave connect, VeeMee i Wingo. Radi se mahom o visokotehnološkim projektima öija primjena prelazi granice Hrvatske i može se primijeniti svugdje u svijetu.
I publika u kojoj su bili članovi Njemačko-hrvatske komore te predstavnici hrvatskih start-up institucija, poslovnih anđela i drugi zainteresirani imali su mogućnosti izabrati svog favorita. Tako je i nagradu publike osvojio trećeplasirani Silver Monitor čija osnivačica Tihana Petrićević nije krila zadovoljstvo.
(Poslovni dnevnik)