Hrvatski proizvođači izvoze sladoled na 20-ak stranih tržišta

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/P-H20160712009346.jpg

Hrvatski proizvođači izvoze sladoled na 20-ak stranih tržišta, među kojima su po količinama najvažniji Mađarska, Slovenija, Norveška i SAD, a počeo je i izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate (UAE). Potrošnja sladoleda u Hrvatskoj je u prvih devet mjeseci bila gotovo dvostruko viša od uobičajenoga godišnjeg prosjeka, a u devet mjeseci porasla je i proizvodnja kolača za oko 20 posto.

Potrošnja sladoleda u Hrvatskoj je u prvih devet mjeseci bila gotovo dvostruko viša od uobičajenoga godišnjeg prosjeka, čemu je pogodovala uspješna turistička sezona, ali i sve više obrta u tom segmentu, o čemu će se, kao i o trendovima u sladoledarstvu i slastičarstvu, raspravljati na 5. međunarodnom kongresu slastičarstva, sladoledarstva i konditorstva "Interslast", koji će se održati 11. i 12. listopada u hotelu "Well", u sklopu Terma Tuhelj, a organizira ga nakladnička kuća "Robinson" uz mnoge pokrovitelje i sponzore, među kojima su i vodeće hrvatske prehrambene tvrtke "Podravka" i "Dukat".

Cilj kongresa je promovirati tradicijske slastice Hrvatske, regije i svijeta, upoznavanje slastičara i razmjena iskustava", poručuje direktor "Robinsona" Stjepan Odobašić i podsjeća kako je prošle godine promet tradicijskih i izvornih proizvoda u Europi bio gotovo 50 milijarda eura.

U tome vidi i veliku priliku za Hrvatsku, posebice u gastronomskom turizmu te širenju izvoza jer hrvatski proizvođači već izvoze sladoled na 20-ak stranih tržišta, među kojima su po količinama najvažniji Mađarska, Slovenija, Norveška i SAD, a počeo je i izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate (UAE).

Osim iz Hrvatske, svoja umijeća, dostignuća i proizvode predstavit će sudionici iz još deset zemalja - devet europskih i iz Australije, a taj će kongres ugostiti mnoge domaće i međunarodne stručnjake te kuharske udruge.

Organizatori kongresa iznose i zadnje procjene po kojima je u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci ove godine konzumirano oko 50 milijuna litara sladoleda, što, kako kažu, iznenađuje i slastičare jer su se naviknuli već godinama da je prosjek od 25 do 28 milijuna litara.

Osim sladoleda, u Hrvatskoj je ove godine u devet mjeseci porasla i proizvodnja kolača oko 20 posto.

(Hina)

.
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz