Hrvatski izlagači zadovoljni nastupom na nautičkom sajmu u Dueseldorfu

Slika /slike 1/Turizam/nautika u diseldorfu.jpg

BOOT je najveći europski i među većim nautičkim sajmovima u svijetu, koji se od 18. do 26. siječnja održava u njemačkom Dueseldorfu, gdje se ove godine predstavlja više od dvije tisuće izlagača iz 74 zemlje iz svijeta, među kojima je i Hrvatska, sa 42 tvrtke. Neke od nijih izlažu samostalno, a neke na zajedničkom štandu HTZ-a uz sufinanciranje HGK.

Hrvatski izlagači-tvrtke i organizacije koje se bave nautikom, brodogradnjom, turizmom i povezanim poslovima zadovoljni su nastupom na ovogodišnjem sajmu nautike BOOT koji se od 18. do 26. siječnja održava u njemačkom Dueseldorfu, izvijestili su u utorak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).

BOOT je najveći europski i među većim nautičkim sajmovima u svijetu, gdje se ove godine predstavlja više od dvije tisuće izlagača iz 74 zemlje iz svijeta, među kojima je i Hrvatska, sa 42 tvrtke koje su na tom sajmu. Neke od nijih izlažu samostalno, a neke na zajedničkom štandu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) uz sufinanciranje HGK, poput Ilirije-marine Kornati, Ultra sailinga, kampa Šimuni, Angelina Yachtcharter, Bi Village Fažana i druge.

Petu godinu za redom HGK je sa HTZ-om i tvrtkom ACI na štandu HTZ-a na BOOT-u priredio i druženje za oko 250 hrvatskih i stranih partnera, uz promociju hrvatske eno-gastro ponude, odnosno brendiranih vina iz projekta HGK Vina Croatia vina Mosaica te gastronomskih proizvoda.

Iz HGK podsjećaju i na, kako kažu, snagu hrvatskog charter tržišta (iznajmljivanje plovila), dodajući da je Hrvatska "vodeća u svijetu s više od 4.500 plovila, 140 luka nautičkog turizma i s oko 17.000 vezova", pri čemu navode i da su charter nautičari u 2019. potrošili oko 4,8 milijardi kuna, od čega trećinu na druge oblike turizma, od kulturnog do vinskog, gastro i drugog.

Podaci iz sustava eVisitor i eCrew pokazuju da je u 2019. u segmentu nautičkog chartera bilo više od 538 tisuća turista, koji su ostvarili oko 3,5 milijuna noćenja, što su porasti od 11 i 12 posto u odnosna na 2018.

Najviše noćenja u nautičkom charteru bilo je pritom u Splitsko-dalmatinskoj te Zadarskoj i Šibensko-kninskoj županiji, dok je po tržištima na prvom mjestu njemačko, što potvrđuju i pozitivne reakcije s tog tržišta na sajmu BOOT.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz