Hrvatske tvrtke ugovorile nove poslove na ruskom tržištu

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_110479439_cr.jpg

Hrvatske tvrtke sklopile su višemilijunske ugovore s ruskim distributerima na međunarodnom sajmu prehrambene industrije "World Food Moscow", koji se održava od 12. do 15. rujna. Hrvatske tvrtke na sajmu su nastupile u organizaciji Predstavništva HGK u Ruskoj Federaciji te uz potporu Veleposlanstva RH u Ruskoj Federaciji i predstavništva HTZ.

Hrvatske tvrtke sklopile su višemilijunske ugovore s ruskim distributerima na međunarodnom sajmu prehrambene industrije "World Food Moscow", koji se održava od 12. do 15. rujna, izvijestili su u četvrtak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).

Postirska Sardina ugovorila je nove narudžbe svojih proizvoda u vrijednosti od 3 milijuna kuna preko ruskog distributera Hayat service-a, a tvrtka Kaprina zaključila je ugovore o prodaji dodataka prehrani u iznosu od 1 milijun kuna putem svoje ruske podružnice Kaprina Moskva.

Eurocompany je dogovorio suradnju s ruskom tvrtkom Be fresh u području prodaje orašastih plodova i suhog voća, dok je Maraska zaključila predugovor s distributerima za rusko tržište, a s izvozom se kreće početkom slijedeće godine.

Direktor predstavništva HGK u Moskvi Jakov Despot  je kazao kako će predstavništvo HGK, u suradnji s hrvatskim veleposlanstvom te predstavništvom HTZ-a i dalje raditi na okupljanju i animiranju hrvatske poslovne zajednice, sa ciljem daljnjeg učvršćivanje pozicije hrvatskoga gospodarstva na ruskom tržištu.

U okviru sajma, HGK je organizirala poslovnu konferenciju i B2B razgovore na kojima su sudjelovali brojni predstavnici hrvatskih i ruskih tvrtki.

Potpredsjednik tvrtke Podravka za regiju Rusije i Zajednicu neovisnih država Damir Perlok predstavio je poslovne uspjehe Podravke na ruskom tržištu. "Podravka je u posljednje dvije godine, zahvaljujući novom poslovnomu modelu, ostvarila najveći rast prodaje u posljednjih 20 godina", istaknuo je Perlok naglasivši da upravo sada, u vrijeme političke i gospodarske krize, treba ostati ili doći na to tržište kako bi se osigurale dobre pozicije za budućnost.

Na zajedničkom izložbenom prostoru HGK, svoje proizvode su predstavili Podravka, Maraska, Mlinar, Zvečevo, Belje, Sardina Postira, Badel 1862, Eurocompany, Kaprina, Vegetariana, Fami i Anamarija Kava.

Hrvatske tvrtke na sajmu su nastupile u organizaciji Predstavništva HGK u Ruskoj Federaciji te uz potporu Veleposlanstva RH u Ruskoj Federaciji i predstavništva Hrvatske turističke zajednice, navode iz HGK.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz