Hrvatske delicije i u Japanu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_56184673.jpg

Tvrtka Dupin se prijavila na EU natječaj dobivši gotovo 700.000 eura bespovratnih sredstava za predstavljanje svojih proizvoda na međunarodnim sajmovima u prehrambenoj industriji u Kölnu, Dubaiju, Singapuru, Shangaju, Bangkoku, Kosovu i Abu Dhabiju 2018. i 2019. godine.

Premda mnogi smatraju kako je teško doći do ideje za pokretanje poslovanja, primjer tvrtke Dupin koja je osnovana 1991. godine otkriva dijametralno suprotnu istinu.

"Jednostavno, pronašli smo nišu na tržištu na kojem je nedostajalo kvalitetnih konditorskih proizvoda. A mi smo to odlučili promijeniti. Prepoznali smo to kao poslovnu priliku, ali i priliku za zadovoljavanje vlastitih želja za finim delicijama budući da smo i sami strastveni ljubitelji dobre hrane. Kad ljubav možete pretočiti u posao rezultat ne može biti nego uspješan. Kroz pokretanje vlastitog posla željeli smo realizirati svoje ideje koje drugdje nismo mogli ostvariti", kaže nam Goran Kurtović, direktor izvoza ove tvrtke koja distribuira strane brendove i koja ima vlastitu maloprodajnu mrežu Deliiicije od 21 dućana u sedam hrvatskih gradova.

K tomu, Dupin već osam godina pod brendom Adria proizvodi tradicionalne i inovativne ručno rađene hrvatske delicije. „Tako da Deliiicije svoj asortiman temelje ponajprije na delikatesama koje sami uvozimo i koje sami proizvodimo. To je prvi lanac tog tipa u Hrvatskoj“, napominje.

Dupinovi proizvodi prisutni su i u stranim i domaćim trgovačkim lancima, te u mnogim nezavisnim trgovinama. "Naši proizvodi mogu se naći i u drogerijama, na kioscima, samoposlužnim aparatima i benzinskim crpkama. Opskrbljujemo više od 6.000 prodajnih mjesta diljem zemlje, uključujući i otoke. Imamo oko 150 zaposlenih u Hrvatskoj", ističe on, dodajući kako osim domaćeg tržišta Dupin pokriva i ono regionalno - Sloveniju, Crnu Goru, Srbiju te Bosnu i Hercegovinu.

Posebice je zanimljivo istaknuti kako je Dupin nedugo nakon pokretanja brenda Adria počeo izvoziti proizvode u svijet. "Prva zemlja u koju smo počeli izvoziti bila je Japan.

Zahvaljujući ulasku u Europsku uniju i uklanjanu carinskih barijera sa zemljama članicama okrenuli smo se izvozu naših proizvoda na tržišta EU. To nam je uvelike olakšalo cijeli proces izvoza i naravno da nas potiče da izvozimo više i osvojimo što više europskih tržišta", kaže.

Tvrtka se prijavila i na EU natječaj dobivši gotovo 700.000 eura bespovratnih sredstava za predstavljanje svojih proizvoda na međunarodnim sajmovima u prehrambenoj industriji u Kölnu, Dubaiju, Singapuru, Shangaju, Bangkoku, Kosovu i Abu Dhabiju 2018. i 2019. godine. Dakle, u manje od tri godine (2017-2019.) imat će 16 nastupa. Na sajmovima tvrtka planira sklopiti šest ugovora o izvoru što će dovesti do zapošljavanja novih djelatnika.

"Ovo je prvi EU natječaj na koji smo se prijavili i to s velikim uspjehom. Vjerujemo da je brzina jedan od ključnih faktora za uspjeh na natječaju i, naravno, ne bismo uspjeli bez konzultantske firme koja nam je uvelike pomogla s cijelom procedurom i pripremom dokumentacije", ističe on, dodajući kako tvrtka nastoji osim u EU, brend Adria i dalje širiti na tržišta izvan granica Europske unije.

"Kontinuiranim otvaranjem novih i jačanjem udjela na postojećim izvoznim tržištima želimo naše proizvode učiniti dostupnima i prepoznatima diljem svijeta", zaključuje Kurtović.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz