Hrvatska vina osvajaju Srbiju

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_71718745_cr.jpg

Na drugoj godišnjoj degustaciji hrvatskih vina u beogradskoj Crowne Plazi, srpskom se tržištu predstavilo 12 hrvatskih vinarija. Više od 200 vinskih stručnjaka imalo je priliku kušati najbolja vina iz vinarija Zlatan otok, Vina Matošević, Vina Belje, Iločki podrumi, Veralda, PP Orahovica, Erdutski vinogradi, Kronos, Feravino, Kutjevo, Dingač Skaramuča i Podrumi Kolar.

Hrvatska vina još su jednom osvojila Srbiju. Na drugoj godišnjoj degustaciji hrvatskih vina u beogradskoj Crowne Plazi, 29. studenog 2016. godine, srpskom se tržištu predstavilo 12 hrvatskih vinarija. Više od 200 vinskih stručnjaka, mahom distributeri, trgovci, ugostitelji i novinari, imalo je priliku kušati najbolja vina iz vinarija Zlatan otok, Vina Matošević, Vina Belje, Iločki podrumi, Veralda, PP Orahovica, Erdutski vinogradi, Kronos, Feravino, Kutjevo, Dingač Skaramuča i Podrumi Kolar.

"Za vinsku zemlju je važna kontinuirana promocija na potencijalnim tržištima, posebice onima u našoj neposrednoj blizini", ističe Igor Barbarić, tajnik Udruženja vinarstva HGK.

Dodaje da HGK hrvatska vina u Srbiji promovira uz pomoć sredstava iz EU fondova. "Upravo projekt Promocija hrvatskih vina na tržištu Srbije, koji se financira iz sredstava EU, može dati rezultat većoj prepoznatljivosti brenda Vina Croatia i hrvatskih vina", kaže Barbarić i ističe da će se hrvatske vinarije već na početku sljedeće godine, kroz sredstva tzv. Vinske omotnice za promidžbu na trećim tržištima, na isti način predstaviti i u Novom Sadu.

Također, u Beogradu se predstavlja ekskluzivno vino Zlatan Pošip Aurum, napravljeno u čast pokojnog Zlatana Plenkovića, koje gosti mogu kušati. "Naime, radi se o Pošipu 2015. iz Makarskog vinogorja sa 23-karatnim jestivim zlatom. Vino se neće moći kupiti nigdje osim u vinariji Zlatan otok u Sv. Nedjelji na Hvaru", rekao je Darko Janković iz vinarije Zlatan otok. Janković dodaje kako se zajedničkim promocijama može upoznati kupce na stranim tržištima i utjecati na izbor vina za daljnju prodaju.

(HGK)
 

Pisane vijesti | Strana tržišta | Hrvatski izvoz