Hrvatska predstavlja premium ponudu na burzi luksuznih putovanja u Cannesu

Slika /slike 1/Turizam/shutterstock_262850063_cr.jpg

Od tvrtki iz Hrvatske koje su na Međunarodnoj burzi luksuznih putovanja u francuskom Cannesu su Valamar, Radisson Blu Resort, Katarina Line, Lošinj Hotels&Villas, Le Méridien Lav Split, Hilton Imperial Dubrovnik & Hilton Rijeka Costabella, Esplanade Zagreb, Adriatic Concierge, Super Tours Dubrovnik, Royal Hotels & Resort Dubrovnik, Hotel Park Split, Perfecta Travel, Liburnia Hotels & Villas i dr.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ), Hrvatska gospodarska komora (HGK) i 15 turističkih tvrtki predstavljaju ovoga tjedna na međunarodnoj burzi luksuznih putovanja u francuskom Cannesu hrvatsku turističku premium ponudu, za koju s francuskog i drugih tržišta ima sve više zanimanja, izvijestili su iz HGK.

Riječ je o specijaliziranoj turističkoj burzi International Luxury Travel Market (ILTM) Cannes, na kojoj se od 2. do 5. prosinca predstavljaju najvažniji sudionici u svjetskoj industriji premium i luksuznih putovanja, uključujući i putničke agente iz SAD-a, srednje i Južne Amerike, Australije, Velike Britanije, Nizozemske, Francuske i drugi.

Direktorica Sektora za turizam HGK Andreja Vukojević tu burzu ocijenila je važnom za pozicioniranje Hrvatske na globalnoj karti premium turizma, kojeg je HGK postavila kao strateški fokus i osnažila osnivanjem platforme Stories. To je i prilika za umrežavanje s međunarodnim partnerima, nove poslovne prilike i trendove, a Hrvatska ima jedinstvene resurse za premum ponudu, od prirodnih ljepota i kulturne baštine do vrhunskog smještaja i usluge, poručila je Vukojević.

HTZ i direktorica HTZ-ova predstavništva u Parizu Danijela Mihalić Đurica na toj burzi sudjelovala je i na ekskluzivnoj sesiji Press Rountable, s oko 40 medijskih brendova, odnosno urednicima i predstavnicima renomiranih medija za luksuzna putovanja, kao što su Conde Nast Traveler, Travel+ Leisure, Forbes, Vogue i drugi.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić poručio je da je raznolika turistička ponuda, koja može zadovoljiti želje najzahtjevnijih gostiju ono na čemu počiva razvoj premium segmenta, te da prema planovima Hrvatsku namjeravaju repozicionirati u smjeru premium destinacije visoke dodane vrijednosti s naglaskom na održivost, smanjenje sezonalnosti i sigurnost.

"S HGK sedmi put sudjelujemo na ovoj burzi kao odličnoj platformi za predstavljanje vrhunske kvalitete domaćih turističkih proizvoda i autentičnih doživljaja tijekom cijele godine. Hrvatska zauzima sve snažniji status na globalnoj mapi luksuznih putovanja, čemu pridonose i ovakvi nastupi",  dodao je Staničić.

Od tvrtki iz Hrvaske koje su na toj burzi su Valamar, Radisson Blu Resort, Katarina Line, Lošinj Hotels&Villas, Le Méridien Lav Split, Hilton Imperial Dubrovnik & Hilton Rijeka Costabella, Esplanade Zagreb, Adriatic Concierge, Super Tours Dubrovnik, Royal Hotels & Resort Dubrovnik, Hotel Park Split, Perfecta Travel, Liburnia Hotels & Villas i dr.

Osim na poslovnim sastancima, ove godine Hrvatska je dodatno istaknula i svoj identitet prezentacijom domaćih delicija poput arancina, badema, rakija i likera te s posebnim ambijentom na izložbenom prostoru.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz