Hrvatska na turističkom sajmu u Essenu prepoznata kao odredište vrijedno dolaska

Slika /dokumenti/RH u Essenu.jpg

Hrvatska je zemlja-partner na sajmu turizma i kampinga Reise+Camping koji je otvoren u srijedu i traje do 23. veljače okupivši oko 800 izlagača iz svijeta, a na otvaranju je istaknuto da je Hrvatska među vodećim europskim kamping i odredištima za odmore Nijemaca te da je vrijedna dolaska. Hrvatsku nacionalnu ponudu predstavlja Hrvatska turistička zajednica (HTZ), uz 14 suizlagača, turističkih tvrtki i zajednica, kampova i nacionalnih parkova.

Hrvatska je zemlja-partner na sajmu turizma i kampinga Reise+Camping koji je otvoren u srijedu i traje do 23. veljače okupivši oko 800 izlagača iz svijeta, a na otvaranju je istaknuto da je Hrvatska među vodećim europskim kamping i odredištima za odmore Nijemaca te da je vrijedna dolaska.

Hrvatsku nacionalnu ponudu predstavlja Hrvatska turistička zajednica (HTZ), uz 14 suizlagača, turističkih tvrtki i zajednica, kampova i nacionalnih parkova.

Sajam u Essenu smatra se jednim od važnijih za kamping i karavaning ponude te predstavlja trendove u proizvodnji, potražnji i prodaji mobilnih kuća, kampera i sličnog, među kojima ima onih vrijednih nekoliko stotina tisuća eura. Očekuje se oko 80 tisuća posjetitelja, slično kao lani. Među njima je poslovna i široka publika. Na hrvatskom štandu za vrijeme sajma održavaju se degustacije i razne prezentacije.

Hrvatska s partnerstvom ima povećanu vidljivost, koju su pojačali ministar turizma i sporta Tonči Glavina, direktor HTZ-a Kristjan Stančić, direktor predstavništva HTZ-a u Frankfurtu Romeo Draghicchio i drugi. Oni su sudjelovali i na svečanosti otvaranja i istaknuli da je njemačko tržište i dalje prvo za hrvatski turizam, s kojega dolazi najviše turista.

Glavina je naglasio da je Hrvatska prepoznata kao atraktivna i održiva destinacija. Za hrvatske kampove je rekao da je njihova kvaliteta neupitna i najbolje su popunjeni, pa i iz Njemačke odakle se u hrvatskom turizmu ostvaruje oko 20,5 posto noćenja. "Među sto najboljih kampova u Europi je hrvatskih 26, s oznakom kvalitete Superplatz njemačkog auto kluba ADAC te je važno da se nastave održivo razvijati u svim dijelovima zemlje. Važnost Hrvatske kao top kamping destinacije ADAC potvrđuje i podacima da je Hrvatska druga po kakvoći kampova u Europi, a prva po kakvoći kupališne ponude", dodao je ministar.

Na pitanje Hine o cijenama odgovorio je da na svim sajmovima u Njemačkoj do sada ove godine, pa i sada u Essenu, svi govore o Hrvatskoj kao zemlji s još uvijek dobrim omjerom cijene i kvalitete te gotovo nitko ne pita o cijenama.

I on i Staničić su najavili i pojačavanje promocije na njemačkom tržištu posebice na digitalnim platformama, društvenim mrežama i s influencerima, pri čemu će mjesto imati i kampovi u koje, prema Staničićevim riječima dolazi oko 30 posto svih njemačkih turista. "Hrvatska vrijedi putovanja jer puno nudi", poručio je s otvaranja gradonačelnik Essena Thomas Kufen, a njegovo mišljenje dijeli direktor sajma Messe Essen Gustav Kurt. S njima su se ministar Glavina i direktor Staničić sastali dan uoči otvorenja na hrvatskoj konferenciji za medije.
 
Predsjednik Međunarodne kamping federacije-FICC Joao Alves Pereira naglasio je da Hrvatska ima sve važno za kamping - suživot s prirodom i mir, komfor i održivost kampova. Označio ju je jednom od glavnih kamping destinacija u Europi.

Nakon otvaranja sajma na hrvatskom štandu predsjednik FICC-a uručio je izvršnom direktoru otočnog Obonjan Camping Resorta Slobodanu Bursaću nagradu za vizionarstvo i poslovni koncept na području ekološke održivosti.

To je prvi puta da netko iz Hrvatske dobiva tu nagradu, koju FICC dodjeljuje u okviru programa edukacije kroz kamping simpozij "Back to nature/Povratak prirodi", a s uređenim pejzažima, arhitekturom i interijerima, otok Obonjan, koji je cijeli resort, nadmašio je međunarodne konkurente i osvojio priznanje.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz