Hrvatska moda probija se na američkom tržištu

Slika /slike 1/Kultura/shutterstock_126817676_cr.jpg

Domaći  modni brendovi Startas i SOPAR uspješno se probijaju na američko tržište i dobivaju pohvale i priznanja iz modnog svijeta. Odjeća se proizvodi u Hrvatskoj od talijanskih materijala, a velika inspiracija se provlači kroz brend ručno rađene paške čipke.

Domaći  modni brendovi Startas i SOPAR uspješno se probijaju na američko tržište i dobivaju pohvale i priznanja iz modnog svijeta. Helena Šopar, hrvatska manekenka svjetske karijere, odlučila zakoračila je ovog ljeta u dizajnerski svijet.  Šopar je sa sestrom Tamarom Rebić osnovala modni brend SOPAR, a nakon što su započele novi biznis, priznanja iz modnog svijeta im ne nedostaje.

Naime, svjetski poznati časopis Monocle, koji izlazi deset puta godišnje uz godišnju nakladu od milijun primjeraka, uvrstio je njihovu "Novaljka" košulju na stranice o modi i stilu. Osim što je brend ovom objavom postigao uspjeh, tu su košulju nedavno nosili su i Victoria's Secret modeli. Sestre kolekcije smišljaju zajednički, a odjeća se proizvodi u Hrvatskoj od talijanskih materijala. Budući da su odrasle u Novalji na Pagu, otok im je poslužio kao velika inspiracija stoga ne čudi da se kroz brend provlači ručno rađena paška čipka.

Trenutno rade na zimskoj kolekciji koja će se također bazirati na ručno rađenim detaljima inspiriranim Pagom. Startas tenisice godinama se nalaze na policama modno osviještenih dama u lijepoj našoj, a nakon objava u Vogueu i brojne Amerikanke su postale fanovi brenda.  Porijeklom Hrvatica, uvijek se rado okreće Hrvatskoj i našim posebnostima i ljepotama koje se vide na samoj kampanji", kaže Martina Tomljenović, voditeljica sektora za marketing i istraživanje tržišta u Borovu. Tomljenović otkriva kako je kampanja zasad namijenjena samo za američko tržište i to za kolekciju jesen 2016.

(Poslovni dnevnik)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz